600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

KF *
KF *
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 60

Nogen i Krarup (Moderløs killing) Nogen i Krarup (Moderløs killing)

der kan tage en 3-4 uger moderløskilling ind + katteformidling har faaet en opringning her til aften. men der er langt til Krarup. saa hvis du har erfaring med moderløse killinger og er klar på en udfordring og har kærlighed og overskud, saa kontakt mig lige saa faar du mandens telefon nummer

Pft
May-Britt

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen i Krarup (Moderløs killing)
  • #1   1. okt 2007 Henvend dig til www.hittekilling.dk

De kan uden tvivl hjælpe dig.

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#2   1. okt 2007 Jeg har allerede henvist personen der ringede til mig, til dem. Men ville bare høre om der evt skulle være andre som havde viden, mere erfaring, kærlighed og tid og overskud til stede her og nu, som bor i området smiley

Jo hurtigere vi finder den rette familie, jo bedre smiley

• #3   1. okt 2007 Mener du ikke de har erfaring nok ?

Men nu er killingerne 4 uger, så kan de jo spise selv. SÅ hvorfor tager de sig ikke selv af dem?

• #4   1. okt 2007 Hvis nogen kan bringe killingen fra Krarup og over på den anden side af broen kan vi godt stå klar. Så vidt jeg kan se på krak ligger der krarup'er på fyn og i jylland? smiley

Og hej Vippe-mor smiley

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#5   1. okt 2007 troldemor - det er vist den side..
    anne... det er ikke deres killing,.. den er fundet i redsskabskuret

zelda det er krarup i jylland

• #6   1. okt 2007 hvor ligger krarup i jylland?

• #7   1. okt 2007 er det den ved skive?

• #8   1. okt 2007 Altså - hehe ja jeg har jo lige fået et plejebarn, så kan I bringe den så kan jeg nok tage den her også ;-))

Den skal bare helt til nordjylland smiley

• #9   2. okt 2007 KF * "som havde viden, mere erfaring, kærlighed og tid og overskud til stede her og nu" - Det har Hittekilling jo også, det er jo ikke bare 1 person, men mange.. Og hvis der ikke var tid og overskud ville der slet ikke blive taget killinger ind.. Og kærlighed får de alle, og nogle har MEGET viden, mens nybegynderne ikke har så meget, men kan ringe til dem med meget viden og få gode råd..

Jeg ved slet ikke hvor du får det fra at hittekilling.dk slet ikke giver kærlighed til killingerne :s

• #10   2. okt 2007 RasterZoo. Jeg kan ikke finde det sted, hvor der er skrevet "at hittekilling.dk slet ikke giver kærlighed til killingerne". Er det et slettet indlæg eller?

• #11   2. okt 2007 Sikke meget man kan få ud af en sætning, til trods for det ikke står der smiley

Jeg tror bare her bliver efterspurgt flere plejefamilier end hittekilling.dk, hvis nu nogen der sad online kunne hjælpe her og nu og havde erfaring? smiley

• #12   2. okt 2007 jeg vil gerne tilbyde den lille et hjem!

• #13   2. okt 2007
    May-Britt S - jeg har citeret det i mit indlæg og nej det er ikke slettet

• #14   10. okt 2007 hejsa

har du fundet hjælp???

er det karup som høre under sæby - jeg bor kun 10knm der fra her en nice i karup - vi har pt selv hitte killinger som nu er 7uger fik dem som 3ugers smiley
    det er anden gang jeg gør det, uden nogen er døde (ja lidt pral er det vel - hi hi)

mvh anita

Kommentér på:
Nogen i Krarup (Moderløs killing)

Annonce