{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

en lykkelig slutning {{forumTopicSubject}}

Kopiret her fra
https://www.facebook.com/groups/331154120456/

Roskilde Internat

?? Genforenet efter 13 år ??

I går fik vi en ældre øremærket kat ind, der var fundet herreløs i Taastrup og det første vi gør er at slå øremærket op og finde ejers informationer.

Vi fandt derefter ejer over facebook og ejer fortæller at det var så underkæben rystede, da hun fik vores besked.

Mor og datter skyndte sig herud, for at finde ud af, om det nu også kunne passe og katten Rikke lagde straks hendes hoved i deres hånd. Der var ingen tvivl det var deres kat, der havde været væk i 13 år!

Dengang forsvandt der pludseligt en masse katte i nabolaget i Vester Såby og efter et år indstillede de eftersøgningen og fik en ny kat ??

Nu skal Rikke endelig hjem og derefter til tjek hos dyrlægen, for at sikre sig at hun er sund og frisk ??????

?? Mærkning betaler sig ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lykkelig slutning
  • #1   25. jan 2019 Ja, man sidder næsten med tårer i øjnene af sådan nogle historier smiley

  • #2   25. jan 2019 Det er da en dybt hjerteskærende historie smiley
    De bedste hilsner
    Fredericia smiley


  • #3   25. jan 2019 man bliver helt rørt smiley

    så det er godt at man får mærket sin kat
    har da også selv været med til at udlevere katte som har været væk i en længere periode. Dog ikke lige 13 år efter. det er virkelig flot


  • #4   25. jan 2019 Fantatisk historie smiley

  • #5   30. jan 2019 hold da op! Det var alligevel vildt nok. Gad vide hvor den har været i de 13 mellemliggende år!

  • #6   30. jan 2019 umiddelbart tænker jeg at der er nogen som har "lånt" katten.
    for ud fra billedet ja så lignede det ikke en langshårs kat som havde gået for lun og koldt vand i 13 år
    men det er jo et tilbagevænnende problem at folk som har langhårskat som går ude riskere at andre stjæler katten. da jeg var på kv havde vi et hav af efterlysninger på katte med langt hår eller katte som var eller ligner racekatte.
    derfor har jeg løbegård

    men det må virkelig være mærkelig for ejeren at få sin kat tilbage efter så lang tid. de have jo købt ny kat efter


  • #7   30. jan 2019 Hej Anja, nu hvor du nævner mærkelig, så er det da total mærkelig, at nogen synker så dybt og stjæler andres racekatte smiley selvom jeg har en forkærlighed for Berits Siameser katte og Den Hellig Birma, kunne jeg aldrig drømme om at Fodre dem, hvis de vimsede rundt uden foran min hoved dør og Da slet ikke tage dem ind i lejligheden. Ifølge loven er det forbudt at kidnappe mennesker og dyr herunder udegående katte smiley
    De bedste hilsner
    Fredericia


  • #8   30. jan 2019 vi havde faktisk en kat på internattet som vi havde fået ind fra et boligkvater i Odense. det var en langhårs kat som vi måtte have klippet fordi han var et totalt filtermix
    på samme tid fik vi også en anden langhårskat ind
    så min internatsleder lavede en artikkel hvor der blev sat billeder af kattene ind
    to dage senere kom der en dame som kunne fortælle at den første var hendes kat. hun boede i selvsamme område som han var fundet i. mærkelig nok så var han faktisk fundet næsten ude foran hendes dør. hun havde bestilt neu til ham lige før han forsvandt. så her 1 år efter ja så kunne hun så hente ham hos os.
    her var det helt sikkert at han havde været hos en som ikke havde kunne finde ud af at holde hans pels- ham var nemlig i flot foderstand.
    netop i det område måtte de gerne have en kat som blev holdt på egen grund- det glemte de fleste bare

    men det er jo fordi mange syntes at en flot langhårskat er en smuk plys noget. de vil bare ikke betale for den. og så er det smart hvis den bare kommer ind af døren

    det værste er jo at mange slet ikke kigger på om de er øremærket. vi har haft flere som er kommet ind med katte. hvor det viste sig at være en øremærket kat som de så havde foderet i måske flere mdr. oftes var det så en nabos kat


Kommentér på:
en lykkelig slutning

Annonce