2.807 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

kattehår i sengetøjet kattehår i sengetøjet

altså er det bare mig eller er det lidt svært at komme dette til livs. Det er mest bonnies fine lange hår der nuller sig godt ind i sengetøjet. Synes ikke det går helt af selv om det får 60 grader og en tørretumbling.

Har i samme problem og hvad gør man?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattehår i sengetøjet
  • #1   5. dec 2007 kattehår i sengetøjet....altså er det bare mig eller er det lidt svært at komme dette til livs?

Sofie du skal da bare lade være med at dele seng med de katte! :0)

Hvordan I kan sove med kattene i soveværelset er mig en gåde. Jeg faldt i søvn på sofaen en aften og vågnede med et sæt, da Aslan sprang op ved siden at mit hovede. Hvordan får I nattero?

• #2   5. dec 2007 mai T: hihi. den evige diskussion. jeg har mine i sengen og vil ikke undvære det, selvom det ind imellem giver en forstyrret nattesøvn.

sofie B: jeg bruger meget fnugrulle (dem med tape), og ellers synes jeg også at tørretumbleren tager det meste af det. jeg har bomuldssatin på sengen, hvilket hårene ikke hænger så slemt fast i.

• #3   5. dec 2007 mai- de sover ikke hos os, men døren er åben derindtil om dagen og jeg synes de skal have lov, de elsker at ligge derinde alle tre. Desuden er dynen med i sofaen om aftenen og der har vi også selskab af dem.

Det er også som om noget sengetøj er værre end andet. Vi har et sæt hvor de ikke rigtig sætter sig fast, selv om det også er fra kronborg, bomuld og god kvalitet.

Har også haft brugt fnugrullen, men det er en dyr affære.

• #4   5. dec 2007 Sofie.

Jeg er jo småsær!

Har haft rottweiler det meste af mit liv, så ja jeg accepterede bare at der var hundehår i sengetøjet!

Nu er jeg så katte-ejer og tja nu er det så kattehår!

Jeg har nok et ret afslappet forhold til dyrehår i sengetøjet, på ens tøj, i sukkerskålen, i munden osv osv!

Det hører uundværlig med! :0)

Venter stadig på et fif om hvordan, man sover med katte uden at få et chok midt nat!

• #5   5. dec 2007 Jeg sover da med 2 hunde og 3 katte. Mærker og hører dem aldrig.

Jeg bruger at komme nogle engang-skumgummi- vaskeklude i vaskemaskinen, de fanger utrolig mange løse hår. Kommer 3-4 stykker i ved vask af sengetøjet, de fanger utrolig mange hår.

• #6   5. dec 2007 mine 3 mcoèr ligger nu altid i sengen, nala ligger endda på hovedpuden med mig... ja tror bare det er en vane sag:)

• #7   6. dec 2007 mai: du har jo killinger... når de bliver lidt større sover de sikkert med dig det meste af natten. katte tilpasser sig hurtigt deres familie. dog vågner alle katte jeg kender tidligt, og det er der nok ikke noget at gøre ved.

• #8   6. dec 2007 Marlene.

*S*

Så venter jeg bare på at mine bamser bliver store, for som det er nu kan jeg da ikke sove, når de hopper rundt om mit hovede. Til den tid kan de jo være at min mand har ændret mening om katte i soveværelset!

• #9   6. dec 2007 mai : hvis hunden må være i sengen må kattene vel også smiley

• #10   6. dec 2007 Da jeg skrev "har haft" betød det at jeg ikke længere har hund. Alle mine rottweiler er desværre døde af alderdom :0(

Min mand har aldrig syntes at dyr hører til i et soveværelse - han er ellers kattemenneske. Killingerne her er "vores" så han skal jo (desværre!) også bestemme (lidt!)

Kan selvfølgelig trodse ham på det punkt med soveværelset! Han fodre nemlig kattene ved bordet, selv om jeg ikke syntes at de skal deltage når vi spiser. Min mand kan slet ikke stå for deres bedene blikke, når de kravler op på ham, imens vi spiser. :0)

Mon ikke de snart kommer i soveværelset????

• #11   6. dec 2007 Vi har også samme problem og det er forfærdeligt med mørkt senge tøj og to katte med hvid pels =S

Det går heller ikke af i vask eller en god rystetur her. Så jeg støvsuger det godt og så ryger det til vask. Så ser det nogenlunde ud =S

Kan heller ikke undvære de to i soveværelset, det er helt forkert når de ikke smutter med os i seng hehe smiley

Kommentér på:
kattehår i sengetøjet

Annonce