2.807 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
kattehår i sengetøjet kattehår i sengetøjet
altså er det bare mig eller er det lidt svært at komme dette til livs. Det er mest bonnies fine lange hår der nuller sig godt ind i sengetøjet. Synes ikke det går helt af selv om det får 60 grader og en tørretumbling.
Har i samme problem og hvad gør man?
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Sofie du skal da bare lade være med at dele seng med de katte! :0)
Hvordan I kan sove med kattene i soveværelset er mig en gåde. Jeg faldt i søvn på sofaen en aften og vågnede med et sæt, da Aslan sprang op ved siden at mit hovede. Hvordan får I nattero?
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
sofie B: jeg bruger meget fnugrulle (dem med tape), og ellers synes jeg også at tørretumbleren tager det meste af det. jeg har bomuldssatin på sengen, hvilket hårene ikke hænger så slemt fast i.
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 95 Svar: 262
Det er også som om noget sengetøj er værre end andet. Vi har et sæt hvor de ikke rigtig sætter sig fast, selv om det også er fra kronborg, bomuld og god kvalitet.
Har også haft brugt fnugrullen, men det er en dyr affære.
okt 2007
Jeg er jo småsær!
Har haft rottweiler det meste af mit liv, så ja jeg accepterede bare at der var hundehår i sengetøjet!
Nu er jeg så katte-ejer og tja nu er det så kattehår!
Jeg har nok et ret afslappet forhold til dyrehår i sengetøjet, på ens tøj, i sukkerskålen, i munden osv osv!
Det hører uundværlig med! :0)
Venter stadig på et fif om hvordan, man sover med katte uden at få et chok midt nat!
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Jeg bruger at komme nogle engang-skumgummi- vaskeklude i vaskemaskinen, de fanger utrolig mange løse hår. Kommer 3-4 stykker i ved vask af sengetøjet, de fanger utrolig mange hår.
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 171
dec 2006
okt 2007
*S*
Så venter jeg bare på at mine bamser bliver store, for som det er nu kan jeg da ikke sove, når de hopper rundt om mit hovede. Til den tid kan de jo være at min mand har ændret mening om katte i soveværelset!
dec 2006
okt 2007
Min mand har aldrig syntes at dyr hører til i et soveværelse - han er ellers kattemenneske. Killingerne her er "vores" så han skal jo (desværre!) også bestemme (lidt!)
Kan selvfølgelig trodse ham på det punkt med soveværelset! Han fodre nemlig kattene ved bordet, selv om jeg ikke syntes at de skal deltage når vi spiser. Min mand kan slet ikke stå for deres bedene blikke, når de kravler op på ham, imens vi spiser. :0)
Mon ikke de snart kommer i soveværelset????
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 506
Det går heller ikke af i vask eller en god rystetur her. Så jeg støvsuger det godt og så ryger det til vask. Så ser det nogenlunde ud =S
Kan heller ikke undvære de to i soveværelset, det er helt forkert når de ikke smutter med os i seng hehe
kattehår i sengetøjet