Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bombekatten
  • #1   16. feb 2008 Lis D: Ja det her gør mig bare endnu mere overbevist om at vi gør det rigtige i og holde vores inde, jeg ville simpelhen dø hvis jeg mistede en af mine!!! Træls man ikke kan have sine små pus i sikkerhed hvis de er ude, fatter ikke folk kan være så syge!!!!!!!!!

• #2   16. feb 2008 Mads - Det er man sgu nødt til hvis man vil sikre sine katte. Jeg kunne ALDRIG drømme om at lukke mine katte ud. Det er desværre ligeså slemt i Billund, hvor jeg bor, som alle andre steder. Her har vi også haft episoder hvor katte er blevet sprunget i luften og desværre ikke blevet reddet i tide. Folk hænger kattene her, smider rottegift ud osv... Skal jeg byde mine katte det??? Nej fandme nej.
    Og i øvrigt er det da ret latterligt at have så mange katte, hvis man har den holdning at man ikke kan have dem alle indendøres

• #3   16. feb 2008 Jeg har boet på landet og der mishandler de også katte!!!!!

• #4   16. feb 2008 Ja det er det, det må være dejligt og ska være fri for sådan noget, syntes det er forfærdeligt at der er nogen der skal udnytte kattens tillid på den måde..!!!

• #5   16. feb 2008 Hej med jer smiley

Jeg så i tv syd i går at katten er hjemme i god behold.

Klik på tv syd og se det under nyhederne kl 19.30 smiley

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/

Kommentér på:
Bombekatten

Annonce