431 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
EFTERLYSNING!!! EFTERLYSNING!!!
Min store hankat tot er ikke kommet hjem efter hans daglige nattur. Han plejer at komme hjem i løbet af natten og få noget at spise, men har han ikke i nat. er bange for der skulle være sket ham noget. Jeg har prøvet ved falck og dyrlægerne i byen..
Er der nogen der skulle have set ham rende rundt i Ringkøbing så vil jeg meget gerne hører fra jer. er nu 24 timer siden han forlod hjemmet og han er der ALTID om morgen har aldrig slået fejl..
Billeder af ham kan ses i min profil...
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 86 Svar: 256
Det har aldrig været et problem før, vi bor i et meget stille kvater og han plejer ikke komme så langt omkring. det er bare underligt for har en mere og hun er meget drægtig, men de følges altid ad. Tot den stor kom ikke ud det første halvårs tid da vi boede på anden sal, men han fik smag for det og han blev faktisk en hel anden kat efter han fik lov til det. derfor har vi ingen løbegård til dem, det er jo deres natur at være frie. vi har heller ikke muilighed for det i vores lille have. så skal det være hele haven og går bestyrelsen nok ikke med til.
Men vi må vente og se om han ikke kommer hjem. skulle han gerne, ellers begynder jeg da at få går hår....
aug 2007
Heldigvis er han tatoveret
aug 2007
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
Så altså jeg ville råde dig til ikke at blive alt for bekymret, og hvis han ikke er hjemme imorgen, så gå ud og kald på ham, virker det ikke så sæt seddeler op.
EFTERLYSNING!!!