528 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Brian Y
Brian Y
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Spørgsmål vedr. rød huskat. Spørgsmål vedr. rød huskat.

Jeg har en huskat som normalt var lidt energisk og sprælsk. Men her på det sidste efter vi har fået en ny kat ind i hjemmet, en norsk skovkatte killing, så er han blevet mere dvask og kælen og virker ret træt. Men dog leger han utroligt meget med den nye killing.
Han har også hvad jeg ville kalde søvn i øjnene tit, men det er af en mørkere farve. Min kæreste siger det ligner størknet blod, men det synes jeg dog ikke. Men han virker en anelse sløv i det.
Er der nogen der har haft erfaring med dette og evt. kan komme med nogle idéer til hvad det kunne skyldes?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. rød huskat.
  • #1   24. sep 2009 At han nu virker ret træt, skyldes nok, at han nu - i modsætning til før - får afreageret og brugt sine kræfter på en mere naturlig måde, nemlig ved leg med sin nye kammerat.
    Så det ville ikke bekymre mig - tværtimod.

Brunsort søvn i øjnene, der er nærmest rustfarvet, når man tørrer det af, har jeg set før, men er øjnene og øjets slimhinder IKKE røde eller betændte, er det ikke noget alarmerende.
    Men vær obs på, om han begynder at snotte og nyse.

• Brian Y
    Brian Y Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   24. sep 2009 Oki det lyder da dejligt nok, så behøver min kæreste ikke gå og være nervøs over det smiley

Tusind tak.

Kommentér på:
Spørgsmål vedr. rød huskat.

Annonce