874 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Efterlysning af ejer - Ikast Efterlysning af ejer - Ikast

ved BR i Ikast render der en rød/hvid kastreret hankat rundt, og det har han gjort de sidste par dage. Er der nogen der savner sådan en fætter?? Han er meget kælen og tydeligvis vant til at være hænder. Han er ikke øremærket.

Desværre kan jeg ikke selv tage han hjem i pleje indtil der dukker enten en ejer op, eller et andet hjem er fundet til ham, og dyrlægen i Ikast vil ikke undersøge ham for chip, Dyrenes Beskyttelse vil heller ikke tage ham ind, så mulighederne er undersøgt.

Er der nogen der kender noget til ham??

Mvh
mette

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning af ejer - Ikast
  • #1   12. feb 2010 jeg kender en i Ikast som har en rød han kat i Ikast , skal nok lige forhøre mig om hun savner ham smiley

• #2   12. feb 2010 Jeg var ude igår ved min egen dyrlæge og få undersøgt en kat som havde opholdt ser her i nogen dage. De ville gerne undersøge den gratis for om den har chip. Og et kan da helelr ikke være noget problem. Det tager et split sekund.

den her kat jeg fik tjekket er kommet i pleje og har fået sig et hjem med mindre der dukker en ejer op. :o)

• #3   12. feb 2010 Lyder godt Julie :o) Håber at der dukker en ejer op. Har lidt ondt af han - han går jo ude i den her kulde.

• #4   13. feb 2010 Hejsa , har spurgt hende fra Ikast om hun mangler en kat , men deres er dukket op igen , så det var ikk der den hørte til .
    jeg synes du skal smutte ud på dyrehospitalet og få tjekket om den har chip , kan sku ikk passe de ikk vil hjælpe !!

Kommentér på:
Efterlysning af ejer - Ikast

Annonce