Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper hjælp
  • #1   6. apr 2010 ja frontline skal du ikke bruge dine penge på, mange lopper er blive resistente over for det, så er det bedre at købe noget andet til en start.
    jeg kan ikke huske helt hvad de andre mærker hedder men der er et mærke der starter med A og det virkede rigtig godt på min kat, ca 12 timer efter han fik den stoppede han med at klø sig og har ikke haft lopper siden og det er ca ½ år siden.
    min mor og far bruger et mærke der starter med B som også virker rigtigt godt, men med det er det SUPER vigtigt at man ikke må komme det til kat på hund og omvendt da dyrene kan blive rigtig syge af det og det kan ende med aflivning.
    du kan købe ´loppekur på apoteket og ved din dyrlæge og det er ikke voldsomt dyrt men kan ikke huske priserne.

• #2   6. apr 2010 jeg har heller ikke problemer med atbruge frontline,men til mine store katte er der bare ikke nok i dem til kat,så derfor bruger jeg den til små hunde 2 til 10kg i samråd med dyrlæger,også skifter jeg mellem forskellige præberater af loppemidel..

• #3   6. apr 2010 Jeg har samme erfaring som Maria. Bortset fra at jeg behandlede 2 gange med Frontline, med det anbefalede interval, og mine katte myldrede stadig med lopper.

Allerede dagen efter jeg behandlede med Advantage første gang, var lopperne væk, og jeg har ingen set siden.

• #4   6. apr 2010 Hej

Tusind tak for hjælpen jeg vil på jagt efter lopperne smiley

Kommentér på:
Lopper hjælp

Annonce