2.312 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kattetis på dynen =( Kattetis på dynen =(

Min lille Chanel er begyndt at tisse på vores dyne i soveværelset, hun er ikke kastreret endnu bliver hun først til november, jeg har kommet feliway på dynen nu, da jeg læste at det kunne være en god ide, er der andet jeg kan gøre?
kan man se på hende hvis hun har ondt nogen steder ? hvis det er underlivs halløj,??
Tømmer katte bakken hver dag, men er fornylig gået over til træpiller kan det være det hun ikke er glad for ? =(

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattetis på dynen =(
  • #2   21. sep 2010 åh ok (= så må jeg heller gøre det
    jeg skal af med 4000 kr, fordi jeg har 2 katte og lever på su og da jeg ikke har noget job, bliver jeg nød til at vente til jeg har råd (= men er da os godt på vej, ved heller ikke om det bliver i næste måned =/ syntes os selv det træls at skulle vente så længe, men kan ikke rigtigt gøre mere end hvad jeg gøre (=

• #4   21. sep 2010 Da jeg skiftede mine katte over på træpillerne, begyndte den ene af mine katte at tisse i vores dyne, da jeg skiftede tilbage til det normale kattegrus, stoppede han med at tisse i sengen, og vi har ingen problemer haft siden..

• #5   21. sep 2010 Det ved jeg ikke om man kan få ? smiley kan man godt det

Ok Isabella, det kan være jeg skal prøve det andet igen så (=

• #6   21. sep 2010 Mine katte begyndte også at tisse alle andre steder, da vi skiftede over til træpiller.
    Da vi skiftede tilbage til grus holdte det op.

• #7   21. sep 2010 kan måske godt være pga af gruset/pillerne, prøv at skifte det igen og se, det var da en nem og billig løsning hvis det var.

kan se du har 2 katte, kan måske også være fordi hun vil afmærke sig overfor den gamle, det problem fik jeg med min cirkeline (tror hun gik i protest over hun ikke kunne komme ud, da jeg kun har indekatte men hun havde levet sine første uger i hus med adgang til have).
    kom af med hende og har hørt fra nuværende ejer at tisseriet stoppede med det samme, så om det var fordi hun savnede at komme ud, min anden kat eller noget helt 3. ved jeg ikke.

• #8   23. sep 2010 Jeg har lige oplevet det mest pinlige i dag, ringede til min dyrlæge for at høre om det kunne tyde på hun hade noget med hendes underliv, så kom jeg til at sige jeg hade træpiller, i kattebakken også kunne jeg bare høre i røret TRÆPILLER ?? haha' så var det en katte-expert som aldrig hørt om man kunne bruge træpiller, så følte mig lidt dum for de mente det var noget skidt at bruge ! d; men har skiftede over til kattegrus igen .. d; går beder nu, men tror hun har noget med hendes underliv, så vi skal til dyrlægen smiley

• #9   23. sep 2010 hmm oki er da vist ved at være meget udbredt, men må nu også sige jeg ik tror træpiller kan holde lugt osv væk

• Dorthe W
    Dorthe W Tilmeldt:
    feb 2020

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #10   22. feb 2020 Jeg fik min killing i oktober hun er nu 5mdr. Hun har aldrig tisset eller skidt andre steder end i bakken. Lige pludselig gjorde hun begge deleidag på min søns seng. Hun kom i løbetid for 14dage siden var det kun i 2dage,nu er det helt galt hun mjaver, er bange for alle lyde hun kender opfører sig mærkeligt hun skal steriliseres her den 9. Min dyrlæge siger det er hendes hormoner der går amok og hun lider fordi hun er indekat og tænker kun på hankatte, det går over når hun bliver steriliseret .de bliver stresset og alle inde katte skal steriliseres for de lider meget og de kan komme i løbetid hele året sagde han åh det er synd for dem, så glæder mig til hun bliver sig selv igen kærlig hilsen Dorthe

Kommentér på:
Kattetis på dynen =(

Annonce