2.312 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Kattetis på dynen =( Kattetis på dynen =(
Min lille Chanel er begyndt at tisse på vores dyne i soveværelset, hun er ikke kastreret endnu bliver hun først til november, jeg har kommet feliway på dynen nu, da jeg læste at det kunne være en god ide, er der andet jeg kan gøre?
kan man se på hende hvis hun har ondt nogen steder ? hvis det er underlivs halløj,??
Tømmer katte bakken hver dag, men er fornylig gået over til træpiller kan det være det hun ikke er glad for ? =(
0 synes godt om
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 40 Svar: 102
jeg skal af med 4000 kr, fordi jeg har 2 katte og lever på su og da jeg ikke har noget job, bliver jeg nød til at vente til jeg har råd (= men er da os godt på vej, ved heller ikke om det bliver i næste måned =/ syntes os selv det træls at skulle vente så længe, men kan ikke rigtigt gøre mere end hvad jeg gøre (=
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 16 Svar: 92
aug 2009
Ok Isabella, det kan være jeg skal prøve det andet igen så (=
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Svar: 196
Da vi skiftede tilbage til grus holdte det op.
nov 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 306
kan se du har 2 katte, kan måske også være fordi hun vil afmærke sig overfor den gamle, det problem fik jeg med min cirkeline (tror hun gik i protest over hun ikke kunne komme ud, da jeg kun har indekatte men hun havde levet sine første uger i hus med adgang til have).
kom af med hende og har hørt fra nuværende ejer at tisseriet stoppede med det samme, så om det var fordi hun savnede at komme ud, min anden kat eller noget helt 3. ved jeg ikke.
aug 2009
nov 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 306
feb 2020
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
Kattetis på dynen =(