1.305 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
tynd mave og blod :o( tynd mave og blod :o(
Hejsa
jeg har en lille killing som har haft lidt tynd mave on and off men så her til morgen havede han det igen da jeg tømte katte bakken, og så her få lidt siden opdager jeg en lille smule afføring med blod i badekaret :o( har skøndt mig at ringe til dyrlægen og har fået en tid her kl 10,45 men pu ha jeg er godt nok bare helt tude færdig og bange få hvad der er galt med min lille pus
heldigvis virker han frisk og har løbet rundt og lejet som han plager at gøre her om morgen
0 synes godt om
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Hvis han har haft tynd mave et stykke tid, så er tarmen nok blevet irriteret og så er det mulivis kommet en rift, og så kan der være blod på afføringen..
Det er så frisk blod..
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
så er vi kommet hjem igen det er en infektion i mave/tarme
og så snakkede han om at orm kan have gjort tarmene lidt sårbare eller noget i den stil han har fået ormekur ved avler.
jeg har fået Clavubactin hvor jeg skal give ham en halv pille to gange om dagen i seks dage og så har jeg fået Zoolac hvor jeg skal give ham en streg gange om dagen
og så har jeg fået en ormekur som jeg skal give ham søndag
så forhåbenlige bliver han helt frisk/ rask igen
pu ha en forskrakelse jeg fik mig men er faldet ned igen og den lille pus er gået omkuld i skødet på mig
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
tynd mave og blod :o(