505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

kar nr. 2 - jeres erfaringer? kar nr. 2 - jeres erfaringer?

Vi har Mille på to, hun er stereliseret.

Vi købte hende på brande internat, og vi valgte en voksen kat for at være lidt mere sikker på hvordan den var af sind, hun var rigtig kælen der oppe, men efter vi er kommet hjem, så er hun ikke særlig glad, og heller ej kælen.

Det er vi rigtig kede af, så jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med at få kat nr 2.

Hvilken kat skal vi vælge, køn, alder osv.

Og skal vi vælge killing - voksen?
Og er det ikke for risikabelt at vælge en indernat kat igen hvis den os bliver meget reseveret?

Vil gerne høre hvad i forskellige mener, og hvad jeres erfaringer er smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kar nr. 2 - jeres erfaringer?
  • #1   27. jun 2011 og tror i ikke mille ville få det bedre hvis hun får en katteven?

• #2   27. jun 2011 både gode og dårlige erfaringer. oskar (min tidligere kat) bryder sig kun om sig selv. sheba min nuværende har altid elsket selskab og søgt det, så da hendes bedste ven døde fik hun en ny hvilket også var lykken

• #3   27. jun 2011 Hvor længe har I haft hende? Hvis I lige har fået hende, kan det være fordi hun lige skal finde sig selv i de nye omgivelser? Ellers snak med stedet, hvor I har købt hende, de må kunne hjælpe om hun vil kunne klare en kat mere?

• #4   28. jun 2011 Ja hvor længe har i haft hende? hun skal jo måske lige have tid til at falde til måske.

• #5   28. jun 2011 det er også min erfaring, tog en 6 måneders killing hjem til os da ejer ikke vil have den mere så vi kunne finde et nyt hjem til den. Og efter hun kom hjem til os trak Loke sig mere og mere væk, og han er ellers en kæmpe kælepot der elsker at være mit i det hele. Den dag hun kom i et nyt hjem, blev han sig selv igen. Så jeg tror han har det bedst med at være ene kat i det her hjem:)

Kommentér på:
kar nr. 2 - jeres erfaringer?

Annonce