441 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

santa var syg santa var syg

for 3 uger siden var santa meget syg.startede med han kastede op og havde feber,han spiste og drak,det var ikk maden der kom op kun lidt væske.på andendagen kastede han blod op.selvfølglig var vi ved dr dyr.han mente at santa havde en hårbold der drillede ham.santa fik noget medicin og vi sku se det an,da han ellers havde det fint,efter 3 dage var det ovre og santa har det nu fint.vi blev fårslået at gi ham kattemalt udover foderet ,som os sku hjælpe mod hårboller.men santa vil ikk ha det,når vi putter det i munden på ham gør han alt for at spytte det ud,og blander vi det i fodret spiser han det ikk.vi børster ham hver dag for at holde løse hår nede.mit spørgsmål er om der er noget andet vi kan gi ham

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  santa var syg
  • #1   17. sep 2011 det må vi prøve ,men han har det altså fint nu.det havde han faktisk os med feber og kasten blod op.han legede spiste og drak,men føj hvor jeg bange ,da han begyndte at kaste blod op

• #2   17. sep 2011 Jeg har haft samme problem , først brugte jeg en sprøjte til at sprøjte det helt ned i munden , hvilket hjalp men hun brød sig selvfølgelig ikke om det . Prøvede så at skifte til et andet mærke , og det vil hun faktisk gerne ha smiley

Kommentér på:
santa var syg

Annonce