Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilløben killing sønderborg
  • #1   24. sep 2011 hvis den ikke er chippet er sønderborg kattelaug behjælpelige. sønderborg dyreklinik fremlyser også gerne via deres opslagstavle.
    håber ejer dukker op, men tit aner folk ikke hvor de skal lede og katten kan jo være løbet langt væk hjemmefra. killinger kan ofte ikke finde hjem selv :S

• kirsten s
    kirsten s Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   25. sep 2011 Go ide med dyrlægen. Har delt sedler ud i nabo laget. Og får forhåbentlig naboen til at sætte en seddel op i børnehaven på mandag. Har snakket med kattens værn. Hvis jeg afleverer den så bliver den fremlyst og hvis der ikke sker noget så bliver den måske aflivet!!! Så jeg er igang selv og søger også efter nogen som kunne tænke sig en dejlig nuttet kælen kat.

• #3   26. sep 2011 det er godt at høre at der bliver gjort en stor indsats. håber det bedste

• Josephine K
    Josephine K Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #4   4. sep 2013 Mig og min roomie mangler vores kat. han passer til beskrivelsen, dog ikke de 3-4 måneder, men han er en meget lille race, så kunne være ham. Han er også meget kælen og er grå med pletter på kroppen og striber på benene og hvid på undersiden af kroppen?

profilbillede
  • Josephine K
    Josephine K Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #5   4. sep 2013 Og hvis det ikke er ham, vil vi med glæde tage den til os hvis ejeren ikke findes!

Kommentér på:
Tilløben killing sønderborg

Annonce