1.242 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kat med lopper! hjææælp. Kat med lopper! hjææælp.

For at gøre en lang historie har min kat lopper(han er indekat). Jeg kan godt sige jer, jeg har prøvet alverdens ting, jeg har prøvet:
- pipetter(hele 3 slags)
- Vasket ham i loppe shampoo(2 gange)
- sprayet hele min lejlighed ind i loppegift, samt alle hans ting
- Langt hans legesager i fryseren
- fjernet alt der kan sidde lopper i, tæpper, puder, hans dyne osv.
- børstet i vildskab.

Jeg begriber ikke, at de bæster ikke forsvinder. Har overholdt alt, med at han ikke måtte vaskes efter pipette eller få pipette 3 dage efter vask. Nogle af jer der kan give et råd? Jeg har så ondt af Kenai, heldigvis er han ikke ved at gå ud af sit gode skind over dem, men de er så store og det klør jo, samt det er klamt han har dem. På forhånd taaaak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat med lopper! hjææælp.
  • #1   2. okt 2011 hvad er det :)?

• #2   2. okt 2011 søgte lige på det. Tror ikke jeg har prøvet det mærke. Det er en pipette ikke? smiley

• #5   2. okt 2011 Bruger selv Advantage, men vil lige sige at man skal være forsigtigt med det da der er set flere forgiftinger med dette produkt!

Sidste år oplevet jeg selv af en killing på 10 uger bliv forgiftet påtrods af jeg havde købt loppekur til kat under 4 kg og han kun fik 1/3 del af det...

Men det er det eneste produk der virker her i huset så bruger det stadig dog ikke til killinger smiley

• #6   2. okt 2011 Øhh nej jeg brugte Advantage til min killing og der kom forgiftning og der står man kan bruge det når de er 8 uger på indpakningen... Ville da ALDRIG bruge loppekur til hund til mine katte smiley

• #7   2. okt 2011 Lopper kommer man desværre ikke bare sådan lige af med og loppeshampoo er penge lige ud i skraldespanden.
    Du skriver at du har brugt 3 forskellige slags pipetter og sprøjtet med loppegift, hvilke slags ????

Det er muligt at du skal til dyrlægen og have et middel der kun fåes på recept, så det bør du nok også overveje.

• #8   2. okt 2011 Der er kommet nyt loppemiddel på markedet, fåes på recept, men jeg kan ikke huske hvad det hedder.
    Mine forældres katte har fået det og det tog ALT!!!

• #9   2. okt 2011 Det hedder Advocate, det tager både lopper, flåter, orm og øremider.

Kommentér på:
Kat med lopper! hjææælp.

Annonce