1.172 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Vægkrads eller kradsetræ Vægkrads eller kradsetræ
Hvad er bedst - vægkrads eller fritstående kradsetræ?
Min gamle kat havde vægkrads, men da vi også havde hessian på væggene, havde katten svært ved at se forskel
0 synes godt om
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 38
Hvis det skal være en af delene, så ville et kradsetræ være at foretrække til indekatte.
Det er vigtigt for kattene at kunne komme op i højden, så de kan klatre op og holde øje med det hele. Mine to elsker deres store kradsetræ, specielt til leg og udkigsposter...
sep 2011
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113
dec 2011
Jeg beklager hvis jeg har misforstået spørgsmålet.
Du kan dog også få "lange" stammer, så de har mulighed for rigtig at strække sig...
sep 2011
dec 2011
Vi har her 2 katte, Simba, som er utroligt aktiv hele tiden, og meget energisk (overenergisk) omkring alt, til ham lille jeg foretrække vægkrads, alene fordi han simpelthen ville vælte et lille træ/stamme.
Mille derimod er en lille "rolig" dame, så hun ville ikke på samme måde have mulighed for at vælte en lille fritstående stamme.
Jeg tror, hvis muligheden er der, at jeg ville sætte vægkrads op, så du er dækket ind, uanset din kats energiniveau, samt dens måde at afreagere på.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Fordelen ved en kradsestamme er, at det let kan flyttes, hvis katten ikke synes det er placeret det rigtige sted.
Hvis katten gerne vil kradse opå en bestemt væg, så vil vægkrads være fint der.
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 331
http://www.bolius.dk/alt-om/boligindretning/artikel/gode-raad-naar-du-skal-have-kat-i-boligen-1/
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
Vi har lige købt sådan et her, som supplement til vores gulv-til-loft kradsetræ i stuen. Det virker som en stor succes her
sep 2011
Vægkrads eller kradsetræ