683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Er det forår? Er det forår?

Har en alm huskat på 3 år og en hankat 4 som er begyndt at være lidt "fjollede" ved hinanden. Begge blev neutraliseseret forrige år og har faktisk ikke vist interesse for hinanden andet end de bare er her.Bare venner,hvis man kan lalde dem det. Vil lige siges at de fik et kuld killinger inden de blev steareliseret.
Nu er de begyndt at lege sammen. Ligger på lur efter hinanden og slår ud efter den modsatte hvis de ser deres snit til det. Kan fare op og ned af trappen efter ginanden og så der lyd på....
Men får også nogle flip hver i sær.
Hun katten farer rundt med logrende hale og skal enten vælte min cd er på gulvet,mens hun stirrer ud i luften med vilde øjne og ørerne går som antenner,så går turen op i kradsetræt,ned igen og ud af vinduet,ind igen og op af trappen osv osv...
Hankatten tror jeg er blevet tosset. Begyndt at jagte sin egen hale hehe. Ryger rundt i en cirkel. Stopper op. Stirrer på sin hale og tror så han kan liste sig ind på den.
ser sjovt ud med begge katte og sikke nogle grine flip jeg har haft.
Min kæreste går hjemme for tiden så han kan sove længe... Hvis han elleres kan for hun katten. Vækker ham når jeg kører på job ved 6.30 tiden. Kravler rundt nede under sengen hvor hun får sine "vildmis" udskejelser som jeg kalder dem..

Andre,hvis katte er skøre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det forår?
  • #1   24. mar 2012 Mine laver noget af det sammeXD Det er simpelthen så sjovt! I går aftes ville de ihvertfald ikke sove, da vi mennesker ville. De blev ved med at lege på soveværelsesgulvet indtil hunkatten blev sur og hvæste af hankatten. Så satte jeg Yatzy op på en hylde og lagde Buddha over på hans soveplads. Og så var der ro til kl. 6 næste morgen, hvor vi simpelthen smed dem ud på vores lukkede altan, hvor de har deres store kradsetræ og tit leger. Kl. 8 henter jeg dem ind igen. Kl 9.30 bliver jeg så vækket af Buddha, som vil slås med mig. Han ligger simpelthen ovenpå mig og tæver løs og ser helt vanvittig ud. Da jeg så vågner, gør han sig helt flad og får meget store øjne. Og kravler så ned og bider mig i tæerne. yatzy kommer pludseligt flyvende ud af ingenting, og så ligger der to katte ovenpå mig og slås.
    Normal bruger de en del tid på at jage hinanden rundt i høj fart og slås for sjov. Men det er eskaleret en sidste uges tid hvor der er kommet meget sol.

• #2   24. mar 2012 He He jep mine har også forårs kulder..
    der er mere gang i dem, der skal ske noget..

• #4   24. mar 2012 Ja! Elvis skal absolut ud at gå og han er væsentligt mere aktiv - også om morgenen:)

• #6   25. mar 2012 Min er bestemt også blevet forårskuller, men det kommer mest til udtryk når vi går tur om aftenen. Før hen gik han bare, snusede lidt, tissede og så var det faktisk ligesom det. Nu jager han spøgelser, hopper over grene, snakker, løber efterfulgt af brat top osv osv osv... Ret underholdende hehe... Han elsker sine gåture, og til gengæld hader han så at han bestemt lige skal have vasket poter når vi kommer hjem og kan konstaterer de ikke længere er lyse men at han er mudret til langt op af benene og på maven hehe... Men sådan er det jo.
    Har prøvet at forklarer ham at man må tage det sure med det søde, meeeeen jeg er bestemt ikke populær hehe...

Kommentér på:
Er det forår?

Annonce