Er det forår? Er det forår?
Har en alm huskat på 3 år og en hankat 4 som er begyndt at være lidt "fjollede" ved hinanden. Begge blev neutraliseseret forrige år og har faktisk ikke vist interesse for hinanden andet end de bare er her.Bare venner,hvis man kan lalde dem det. Vil lige siges at de fik et kuld killinger inden de blev steareliseret.
Nu er de begyndt at lege sammen. Ligger på lur efter hinanden og slår ud efter den modsatte hvis de ser deres snit til det. Kan fare op og ned af trappen efter ginanden og så der lyd på....
Men får også nogle flip hver i sær.
Hun katten farer rundt med logrende hale og skal enten vælte min cd er på gulvet,mens hun stirrer ud i luften med vilde øjne og ørerne går som antenner,så går turen op i kradsetræt,ned igen og ud af vinduet,ind igen og op af trappen osv osv...
Hankatten tror jeg er blevet tosset. Begyndt at jagte sin egen hale hehe. Ryger rundt i en cirkel. Stopper op. Stirrer på sin hale og tror så han kan liste sig ind på den.
ser sjovt ud med begge katte og sikke nogle grine flip jeg har haft.
Min kæreste går hjemme for tiden så han kan sove længe... Hvis han elleres kan for hun katten. Vækker ham når jeg kører på job ved 6.30 tiden. Kravler rundt nede under sengen hvor hun får sine "vildmis" udskejelser som jeg kalder dem..
Andre,hvis katte er skøre?
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
Normal bruger de en del tid på at jage hinanden rundt i høj fart og slås for sjov. Men det er eskaleret en sidste uges tid hvor der er kommet meget sol.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
der er mere gang i dem, der skal ske noget..
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 32 Svar: 409
Har prøvet at forklarer ham at man må tage det sure med det søde, meeeeen jeg er bestemt ikke populær hehe...
Er det forår?