907 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

CVR.
CVR.
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

Orijen el. lign. Killing Orijen el. lign. Killing

Hej med jer
Her i huset kører alle dyrene på hhv. Orijen el. Taste of the wild. Om 3 ugers tid får vi en lille ny, jeg vil gerne at han ender op på samme foder som resten af flokken. Da jeg fik de "gamle" katte i sin tid fik de RC killingefoder, jeg kan ikke se at nogle af ovennævnte producenter har et decideret killingefoder? For mig at se har de killing/kat foder. Bliver de piller ikke for store til en lille killing? Nogle der ved mere end jeg og har erfaring med killinger på nogle af mærkerne? Eller kan i evt. anbefale et killing foder af samme kvalitet?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orijen el. lign. Killing
  • #1   22. jun 2012 altså min får orijen smiley pillerne er i og for sig ikke større, de har bare en anden form en RC kitten smiley kender ikke taste of the wild, men på orijens pakke står der også til både killinger og voksne smiley

• #2   22. jun 2012 Jeg har netop i dag fået den allerførste pakke Orijen, og har noteret mig at de er meget mindre en det RC de plejer at få, så tror ikke en killing vil have problemer med at spise det.

• #3   23. jun 2012 Mine 2 killinger (8 måneder og 4 måneder) spiser Orijen fisk med stor glæde... hade inde det også prøvet Applaws killing og Orijen kylling, men det er helt klart fiske udgaven de elsker.

• CVR.
    CVR. Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #4   23. jun 2012 Tak for jeres hjælp!
    Jeg køber Orijen fisk ind til ham og håber han synes om det:)

Kommentér på:
Orijen el. lign. Killing

Annonce