{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

EU roaming {{forumTopicSubject}}

Uddrag af en mail fra Oister

Dit abonnement på tlf. xxxxxxxx indeholder i skrivende stund følgende:
12 timer / 12 GB samt fri SMS & MMS til 79 kr./md.

Du får EU data i dit abonnement
Du kan benytte tale og SMS/MMS på samme vilkår som i Danmark. Ud af de 12 GB i dit abonnement, vil du fra den 15. juni 2017 kunne bruge 2,21 GB indenfor EU på næsten samme vilkår som i Danmark. Vi giver dig besked når denne grænse er nået, ligesom du på Mit OiSTER altid kan følge med i dit forbrug.

dvs jeg bliver ikke ramt af det nye roaming direktiv fra 15/6 med extra 10-20 kr / måned

gælder også for mit andet nummer 2 timer / 2GB til 49 /måned

smiley


Kommentarer på:  EU roaming
  • #1   16. maj 2017 Jeg ved ikke helt hvad du vil med dette indlæg, men det er jo forskelligt hvordan hvert enkelt teleselskab vælger at reagere på de nye roaming regler.

    Jeg har også oister, så jeg har fået en mail magen til din. Min kæreste har et andet selskab og han skal betale 10 kr. mere om mdr.
    Så det handler om hvor du har dit abonnement henne.


  • #2   16. maj 2017 Eller skift til oister, synes at de er ok billige med god dækning

  • #3   16. maj 2017 jeg oplever nu at der er flere steder hvor Oister ikke har dækning, hvor min kæreste har dækning med Telenor.

    lige nu er det ikke et kæmpe problem for mig, så jeg klarer mig. men hvis det skulle ændre sig, så ville jeg nok skifte. Så der er flere overvejelser end bare pris.


Kommentér på:
EU roaming

Annonce