158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Fremmed katt Fremmed katt

lige for tiden har vi en fremmed katt som kommer ned til oss..den har egentlig gjort det lenge..problemet er at den kommer opp at sloss med alle de andre katte som bor i nærheden, både våres fiona, min mormors kat og naboens to katte.

Jeg tvivler på at den har en ejer da man tydelig kan se at den er tynd når den går langt fra huset.

Forresten så har jeg li et spørgsmål..heroppe hvor jeg bor er ræv ikke så vanligt, men her om dagen så vi en rev som løp på togskinnerne..burde man passe "bedre" på sin kat når der er reve i nærheden?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremmed katt
  • #1   11. jul 2007 skab er noget værre møg..min venindes hund havde det og den var så i kontakt med min..gæt li om hun fik det af høre..heldigvis skete der ikke noget.

Syns det er synd at holde katten inde når den er vant til at være ude. Naboens katte kommer ikke ind..de er oss nogen værre balademagere forresten men nok om dem.

at hegne haven ind er nok ikke så nemt da det er en stor ejendom vi har..gammel mindre landbrug

• #2   11. jul 2007 må se hvad vi kan gøre. men der er ikke nogen internater her rundt om kring og tvivler på at min mor køre norge på langs efter et internat.

ellers tusen tak for at du svaret på mit indlæg:)

Kommentér på:
Fremmed katt

Annonce