ØV!!! :-( Mærkelig feber, og aflyst fisketur. ØV! ØV!!! :-( Mærkelig feber, og aflyst fisketur. ØV!
Er bare SUR SUR SUR her til morgen. Det var endeligt lykkedes mig at lokke min gamle far med ud og fiske, og vi skulle ud og fiske i dag. Det har jeg rendt rundt og glædet mig til hele ugen. Han er ret svær at lokke med på sådan noget, og jeg havde glædet mig sådan til vi skulle af sted og bare hygge, snakke og fiske, bare ham og mig.
Så her til morgen da jeg vågner, klokken 7.00, har jeg det EKSTREMT mærkeligt!! Jeg sveder ikke, men har det så varmt at jeg jeg seriøst følte jeg sad inde i en tændt bageovn, og jeg var bare slap. TOTALT slap.. Jeg rejser mig så, fordi jeg vil hen og se på det gamle termometer der hænger på væggen. Et indendørs termometer der er gået i arv fra mine oldeforældres tid. Jeg når bare ikke derhen, fordi det begynder at sortne for mine øjne og jeg mister min balance. Jeg er hurtig til at lægge mig ned på gulvet, fordi det går op for mig jeg er igang med at besvime. Så ligger jeg på gulvet i små 10 minutter, til jeg mere eller mindre er mig selv igen. Jeg har mistet min balance, og decideret KRAVLER på alle fire ud på badeværelset og ind under bruseren, hvor jeg tænder for bruseren og ligger på gulvet mens jeg lader vandet køle mig ned.
Jeg har været ved at besvime 5 gange i rap her til morgen, og har haft mega hedeture og kuldegysninger. Jeg ville så ud og have mig et glas mælk, og gik ud i køleskabet, som tilsyneladende er gået i stykker. ALT der er i køleskabet, er blevet forvandlet til is. ALT er is!! Nå men så lægger jeg mig ind i seng igen. KRAVLER tilbage i sengen og falder i søvn efter små 5 minutter. Vågner ved 10 tiden og har det HELT FINT, og besvimer ikke. Men nu her, jeg tør simpelthen ikke gå ud på fisketur!!
Hvis jeg står ude på molen og får et besvimelses anfald igen, så er det sidste langt værre end det første. Så nu har jeg aflyst min fisketur med min far, som jeg ellers har rendt rundt og glædet mig til hele ugen, fordi det er for farligt at tage ud og fiske hvis jeg skulle begynde at få besvimelses anfald igen. ØV!!!!!
Jeg fatter dog stadigt ikke en pind af hvorfor jeg havde det sådan her ved 7 tiden i m orges, men jeg kunne decideret talt ikke være oprejst på nogle måder, uden jeg besvimede! VILDT MÆRKELIGT!!
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.289
MEN: Hvis du får det sådan igen inden mandag, tror du så ikke lige at du skulle få fat i vagtlægen? Man skal jo ikke bare sådan ¨få hedeture og besvime.. Nå, men der er jo intet der er så skidt så det ikke er godt for noget, problemet med køleskabet var ikke blevet opdaget i tide hvis du ikke havde været dårlig.
sep 2010
Nej jeg havde nok ikke opdaget problemet med køleskabet, hvis jeg ikke havde det hedt og var gået ud for at tage mig et koldt glas mælk. Så havde jeg nok først fundet ud af det ved aftensmadstid, når jeg skulle til at lave min aftensmad.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
Rigtig god bedring.
aug 2010
Hvad var der egentligt galt med det "kære" køleskab? Synes altid at det går den anden vej, altså at strømmen er gået og så er mælken sur..
Hvis du får brug for en vagtlæge, så overvej lige en ekstra gang om det i stedet ikke skal gå lidt hurtigere.
For 3 uger siden ventede jeg (og hele familien som var tilkaldt) på en vagtlæge i 4 timer! Diagnose: Epilepsi med adskillige anfald! De vidste vist ikke hvad de havde med at gøre, så overvej lige om det er dem eller 112 du skal ringe til!
aug 2010
sep 2010
Jeg ved ikke om det skal være vagtlæge eller 112 hvis jeg ryger tilbage i den feber. Kan godt være det bliver 112. Det var i al fald modbydeligt!! Nu her, jamen der er jeg sådan set ret okay. Bare træt. Men ellers helt okay.
Til Janne. Ja jeg har også selv tænkt den tanke, her i dag. At der var en grund bag ved. Jeg har rendt rundt med tanken faktisk i en times tid nu her, men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Kan ikke rigtigt finde ord på den følelse/fornemmelse/tanke jeg har lige nu her.
sep 2010
ØV!!! :-( Mærkelig feber, og aflyst fisketur. ØV!