617 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Træningsguf Træningsguf
Jeg tænker lidt over hvilken form for guf jeg vil bruge til klikkertræning. Da klik og guf skal falde hurtigt og det kun lige er smagen af guffen de skal have, vil jeg prøve med torskerogn eller makrel på tube. Så kan man give et lille tryk på tuben og mis kan snuppe et slik.
Er valg af tørgodbidder vigtigt eller tager man bare et eller andet. Er det bedst med hårde eller bløde?
0 synes godt om
aug 2011
Følger: 1 Katte: 5 Emner: 18 Svar: 101
Mine elsker de små hårde knas..
Jeg kan godt frygte at torskerogn eller sådan noget tube makrel kan blive lidt noget gris.. Men det er da helt sikkert et forsøg værd...
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hvorfor, såre simpelt i menneskemad er der altid tilsat en hulens masse salt, og slat er ikke sundt for katte, de kan ikke omdanne det og kan give urinvejssten..
Så hvis du vil give makrel eller torskerogn så skal det være frisk fra fiskehandleren kogt eller rå..
Som godbidder til klikker træning ville jeg vælge et tørfoder som de ikke får til dagligt eller et af de speciallavede såkaldte godbidder såsom Dreamies eller Whiskas eller hvad man nu kan få..
En billig variation kunne også være nogle af de stænger man kan købe i feks Aldi som man så knækker over til mindre bidder..
mar 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 243
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
mar 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 243
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzensnacks/pasten_cremes
dec 2012
dec 2012
Dyyygggtiiig mis