Tyranisere hvad gør jeg? :( Tyranisere hvad gør jeg? :(
Nu er Bandit 7 næsten 8 måneder gammel.
Han har aldrig haft nogle søskende, Nala er hans mor.
Vi har dem begge to plus en tredje kat
Problemet er at lige siden han kunne lege og rende rundt selv har han leget med sin mor formentlig fordi han jo ikke har haft nogle søskende.
Desværre er det gået langt over strejen nu og han ligefrem angriber hende.
Og er meget voldlig overfor hende, så hun hyler meget højt.
OG han gør det hele tiden.
Det går jo slet ike for stakkels Nala er efterhånden så udkørt nu at hun ikke orker at hyle mere.
Før det er virkeligt slemt.
Hvad kan vi gøre?
Tak for jeres hjælp.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 7 Emner: 71 Svar: 366
Det tror jeg desværre er en umulig opgave de er begge maine coon katte.
Desværre kommer Nala fra at være Misrygted og hjem til os.
Så hun er en meget speciel lille dame.
Og skal jo havde det godt men det har hun ikke så længe han er sådan over hende.
Vi har forsøgt med vand sprøjte, og at skubbe ham væk, og lukke ham inde i et andet rum i nogle minutter intet har virket endnu.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
mar 2010
Han er kasteret.
Lisbeth.
Jeg ville da også MEGET gerne have en ny mis i hjemmet men det går desværre ikke for vi bor i lejlighed og vi skal ikke have mere end 3 her hvor vi er nu .:)
Selvom jeg da har forsøgt at lokke kæresten med på den idé at vi godt kan have en ekstra
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
En ekstra legekammerat, KAN dog aflaste en del, men også sørge for at der er to lømler efter hende. Hvis hun er den nederste i hierakiet, er hun også den nemmeste at lade det gå udover, og lige holde nede. Det er slet ikke sikkert at det vil ske, og din ungmis trænger sikkert bare til at krudte godt af på en eller anden, men det er vigtigt at man lige har det i tankerne.
mar 2010
Ja det er jo ikke sjot at skulle være dumme mor eller far og skælde ham ud hver gang.
For jeg er jo godt klar over for ham er det bare leg det meste af det.
Men det går jo ikke når mor mis er mindre end ham og aldrig har gjot nogle nået.
At han å kommer i fuld galop og springer på hende.
Nu her igår lå de og puttede det meste af dagen så det ar rigtig dejligt
Men min store han mis Chili kan også ære efter Bandit så måske derfor han lader det gå ud oer mo mis istedet fordi han ikkekan angribe Chili.
Men håber snart på de kan komme lidt ud.
Planen er at vi flytter en gang i marts his vi har noget til den tid også skal de meget gerne kunne komme ud de to
Tyranisere hvad gør jeg? :(