Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej
  • #1   7. dec 2011 Hvordan træne..

• #3   7. dec 2011 Til at bruge bakken smiley
    Fordi jeg ikk selv kan få ham til det smiley
    Ville ellers gerne selv lære ham det smiley

• #4   7. dec 2011 Maja: Har du prøvet at skifte, bakke, grus, flytte bakken osv? Hvis du lærer katten klikker træning kan du klikke hver gang den er tæt på bakken og når den går op i bakken så skal den nok lære det men det kræver stor tålmodighed så måske du skulle prøve det første jeg skrev?

• #5   7. dec 2011 Tror snart jeg har prøvet alt smiley men det første gang jeg har kat, så syntes ikk det helt nemt. Han gider slet ikk op i bakken smiley Og når jeg sætter ham der op, gå han bare ud igen

• #6   7. dec 2011 Der er ret stor sandsylighed for, at selvom katten så ville gøre det hos træneren, så ville den ikke gøre det hjemme hos dig. Bad habbits die hard, ved du nok.
    Men jeg synes da, at du skal alliere dig med en katteadfærds person, som kan hjælpe dig og din kat.
    Du er helt sikker på, at han er helt sund og rask? Er han kastreret?

• #7   8. dec 2011 Jeg skal prøve. Nej han er ikke Kastreret, da hans ene kugle mangler at falde ned. Har tisser ikke over det hele, bare lige uden foran katte bakken. Mega irreterne

• #8   10. dec 2011 Nu er jeg vokset op i en familie, hvor min mors side ALTID har haft kat og min fars side hund. Men når vi har skullet træne en killing op til at bruge kattenbakken, har det også taget tid. Vi har som regel haft den sat, hvor killingen har nemt ved at finde bakken og hvor den kan være i fred, så den ikke blive distraheret af noget, der måske lyder sjovere for den.

Når vi har fundet stedet til kattebakken, bruger vi egentlig noget tid på at sætte ham/hende i kattebakken, når vi har ment, at det er ved at være på tide. Hellere 2 gange for meget end 1 gang for lidt smiley

Og så en sidste ting: Af egen erfaring har jeg haft katte, der har været utryg ved kattebakken, hvis der har været låg på med en svingdør. Så dem har vi haft taget af, indtil killingen/katten har vænnet sig til at bruge bakken. Så kan man altid sætte den på, når katten/killingen er tryg/vant til bakken smiley

Kommentér på:
hej

Annonce