538 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

spørgsmål ang. ændring af adfærd. m.m. spørgsmål ang. ændring af adfærd. m.m.

hejsa..
har nogle spørgsmål, da min misser baby skal er drægtig og skal have killinger om ca. 5 uger..
Er det normalt at de ændrer adfærd? da hun er begyndt at være meget kælen og kontaktsøgende.. og er det et godt tegn på at hun bliver en god mor?

hun har også kastes op idag? er det også normalt med at de har "morgenkvalme"? hehe..

er utrolig nervøs da det er første gang hun skal have killinger.. så skal simpelthen vide alt hvad der er at vide om drægtighed.. håber der er nogen der kan hjælpe en nervøs katteejer..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang. ændring af adfærd. m.m.
  • #1   26. apr 2007 På forhånd tak..

• #2   26. apr 2007 ja de kan godt blive mere kælne...
    hmm om de får morgen kvlame naaah det tror jeg ikke, tror nærmere det er en hårbolle hehe men hvad ved jeg...

• #3   26. apr 2007 grunden til jeg undrede mig lidt over at hun kastede op var, at hun aldrig har kastet op i de 2 år jeg har haft hende.. er der nogen der ved om man kan forudsige om hun bliver en god mor.. hun er nemlig en meget forkælet prinsesse og vil altid have meget opmærksomhed.. kan hun blive jaloux på sine egne killinger?

• #4   26. apr 2007 Louise - Det er ikke til at sige. Men hun har i hvert fald alderen med sig. Bliver katte mor for unge, fx i ½-1 års alderen kan de have problemer med faktisk at forstå hvad der sker omkring dem og passe killingerne ordentligt.
    Det er ikek til at sige, men mon ikke. Om hun er forkælet eller ej, betyder nok ikke så meget. Er alle kattene vist herinde, og der er bestemt nogle gode mødre iblandt. Held og lykke med det hele og spørg endelig.

Lige et par korte råd med på vejen, du har dem sikkert, ,em alligevel.
    Giv hende allerede nu killingefoder.
    Ingen frotté i fødekassen, der helst skal stå roligt og Uden træk, men stadig hvor i opholder jer en del. Hmm. Og lad hende endelig få god tid til at vænne sig til den, og vær ikke bekymret hvis hun ikke er så interesseret i den de første mange uger :o) Hmm.. Det var vist lige det mest almindelige nu her :o)

• #5   26. apr 2007 Og snakker og roser du hende meget for killingerne så tror jeg bestemt ikke hun skulle blvie jaloux. Og når de bliver større vil hun sikkert være mere end glad for et pusterum indimellem hvor i underholder dem :o) Min erfaring i hvert fald. Heh

• #6   26. apr 2007 vi er begyndt at give hende killingefoder..men har hørt lidt forskelligt ang. med at man skal lade dem være når de skal føde og andre siger at de gerne vil have man er der.. men det er vel individuelt fra kat til kat.. er ihvertfald meget spændt på hvordan det kommer til at gå..

• #7   26. apr 2007 Louise - Det er jo meget forskelligt fra kat til kat, som du selv skriver. Mea var meget glad for at jeg var der, og lå oppe i sengen hos mig de første par timer og havde presseveer.. :o) Hehe, godt hun ikke valgte at føde i sengen dog..

Kommentér på:
spørgsmål ang. ændring af adfærd. m.m.

Annonce