538 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
spørgsmål ang. ændring af adfærd. m.m. spørgsmål ang. ændring af adfærd. m.m.
hejsa..
har nogle spørgsmål, da min misser baby skal er drægtig og skal have killinger om ca. 5 uger..
Er det normalt at de ændrer adfærd? da hun er begyndt at være meget kælen og kontaktsøgende.. og er det et godt tegn på at hun bliver en god mor?
hun har også kastes op idag? er det også normalt med at de har "morgenkvalme"? hehe..
er utrolig nervøs da det er første gang hun skal have killinger.. så skal simpelthen vide alt hvad der er at vide om drægtighed.. håber der er nogen der kan hjælpe en nervøs katteejer..
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 15
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
hmm om de får morgen kvlame naaah det tror jeg ikke, tror nærmere det er en hårbolle hehe men hvad ved jeg...
sep 2006
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Det er ikek til at sige, men mon ikke. Om hun er forkælet eller ej, betyder nok ikke så meget. Er alle kattene vist herinde, og der er bestemt nogle gode mødre iblandt. Held og lykke med det hele og spørg endelig.
Lige et par korte råd med på vejen, du har dem sikkert, ,em alligevel.
Giv hende allerede nu killingefoder.
Ingen frotté i fødekassen, der helst skal stå roligt og Uden træk, men stadig hvor i opholder jer en del. Hmm. Og lad hende endelig få god tid til at vænne sig til den, og vær ikke bekymret hvis hun ikke er så interesseret i den de første mange uger :o) Hmm.. Det var vist lige det mest almindelige nu her :o)
jun 2006
sep 2006
jun 2006
spørgsmål ang. ændring af adfærd. m.m.