861 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

H.M
H.M
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 27 Svar: 117

Har ikke lavet nr 2 i to dage ... Har ikke lavet nr 2 i to dage ...

Min kat har kastet op 2 gange i går , første gang var det foder og anden gang et par timer senere bare noget vand/skum/mavesyre ....han spiser og drikker fint og ellers normal opførsel , men han har ikke lavet en bæ i 2 dage nu , og det plejer han at gøre minimum en gang om dagen.
Skal jeg være bekymret ? kan han have forstoppelse ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har ikke lavet nr 2 i to dage ...
  • #1   21. sep 2012 Det behøver ikke at være forstoppelse, min reagere sådan, hvis hun har problemer med hårboller, jeg ville prove med zoolac og kattemalt først, det plejer at virke for min, det kan nemlig meget vel være en hårbold som genere slimhinden..

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #2   21. sep 2012 Ja prøv kattemalt, det er godt mod forstoppelse, 1 til 2 gange kattemalt hver dag i en uges tid, hvis det er det hun har, det skader jo ikke.. Her hjemme gør alle kattene det 1 gang daglig. smiley

• #3   21. sep 2012 Som de andre siger kattemalt eller zoolac.
    Men hvis han begynder at vise tegn på at han er dårlig eller kaster op lige efter han har spist hver gang så smut til dyrlægen. det kan nemlig være en hårbolle der blokere systemet.

• #4   21. sep 2012 Tak for jeres svar smiley
    Må man gi begge produkter i samme periode ? Og kan man ikke få begge dele på apoteket ?

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #5   21. sep 2012 Jeg køber både Kattemalt og Zoolac på apoteket. smiley

• #6   21. sep 2012 Du må gerne give begge produkter samtidig, det er i hvertfald det jeg er blevet anbefalet af min dyrlæge, de få gange det har været slemt med min kat, og et godt råd, hvis du har en kat som min, som bestemt ikke kan lide at få zoolac og kattemalt direkte fra tuben, så gem det i dens vådfoder, så har jeg i hvetfald ingen problemer med at få min til at spise det..

• #7   24. sep 2012 Så prøvede vi Zoolac .... skal da lige love for at der kom "hul igennem " smiley
    Han gik søndag med diare og mavekneb ... han var godt nok ynkelig , stakkels misser smiley men der er bedring nu , så det var nok den rette kur for at få gang i systemet igen smiley

Kommentér på:
Har ikke lavet nr 2 i to dage ...

Annonce