1.472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

gabriella A
gabriella A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Har min kat "rastløs hale"? Har min kat "rastløs hale"?

Jeg er stolt ejer af Tove på 1 år, hun er en frisk og frejdig indekat der får alle sine behov opfyldt, dog er hun lidt svær at tolke en gang imellem, fordi hun har hvad jeg kalder "rastløs hale", det er konstant (pånær når hun sover og går) at halen farer rundt på hende.. den er totalt ude af kontrol og er ofte blevet slappet i baghovedet når hun ligger på sofaryggen.. jeg har lagt mærke til at hun har iminent mange muskler i sin hale, formegentlig på grund af den konstante piskning.. men jeg ville nu alligevel høre om der var nogen med erfaring eller viden omkring dette, og som kan forsikre mig lidt om at hun har det fint ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har min kat "rastløs hale"?
  • #1   6. mar 2013 Altså normalt er det et advarsels tegn.... når en kat logre med halen.... og når de er på "vagt" og utryg....

Men jeg kan så se at mine to MCO vifter mere med halen end mine huskatte.... men det er en anden slags, end når de bliver tosset på en af deres "brødre"...

• gabriella A
    gabriella A Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   6. mar 2013 Tak for svaret smiley
    Men hun kan sidde med lukkede øjne og spinde, hun gør det mere end det normale for hende, hvilket altså er konstant, især når hun råhygger..

• #3   6. mar 2013 Begge mine vifter også ofte med halen når de hygger sig, men det er en anderledes viften end når de er irriterede eller sure, for så slår de meget hårdt med halen, sådan så det siger dunk dunk i sofapuden, hvis de ligger på sofaen, når det er veltilfreds viften så er det lydløst, og blot en viften, jeg syntes nu også det er lidt mærkeligt med dem, for normalt siger man jo at en kat der slår med halen er utilfreds, men mine har altså glemt at lære at katte ikke vifter med halen smiley

Kommentér på:
Har min kat "rastløs hale"?

Annonce