Hjørring dyrehospital ? Hjørring dyrehospital ?
Jeg havde i Torsdag min killing på Hjørring dyrehospital.
Han skulle kastereres, øremærkes og vaccineres.
Jeg syntes faktisk at vi fik en rigtig god pris og suveræn behandling.
Da jeg hentede min kat deroppe, sagde de at han havde lopper og at de ville anbefale mig at købe noget mod det og komme igang med behandlingen med det samme. De sagde jeg skulle dryppe det i nakken af ham, de næste 6 måneders tid inden jeg kunne regne med at vi var af med det utøj igen.
Jeg købte det og gik hjem og dryppede ham med det samme.
Nu er det så jeg tænker lidt over det, har kigget ham flere gange og aldrig fundet en eneste loppe, vi har aldrig set en loppe i vores hjem eller på os selv. Han klør heller ikk sig selv ligesom en kat med lopper gør.. Jeg tvivler altså virkelig på at han har lopper.
Nu tænker jeg så, er det noget de "har bildt mig ind" for at sælge mere ? Eller kigger jeg bare ikke godt nok efter på katten ?!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg har et par gange set en enlig loppe i huset her
Hvis din kat er udekat, så er det sikkert udmærket at give loppekur under alle omstændigheder.
Hvilket loppemiddel fik du forresten?
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
sep 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 12
Han er ikke udekat, han har enkelte gange fået lov at gå ud, men sætter sig lige udenfor døren og så går han ellers ind igen efter et par minutter.. Det er ikk rigtig noget han har lyst til.. Og for mig er det også ok at han bare er inde
Syntes bare det er lidt underligt, har kigget ham efter alle de traditionelle varme steder især, men der er intet at finde
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Måske er der heller ikke nogen levende lopper i huset lige nu, men der kan sagtens ligge bittesmå loppeæg rundt om i sprækker.
Hvis der er lopper, så er det nok en god ide at gentage behandling hver 4. uge gennem 3-6 måneder, så man er sikker på at lopperne forsvinder. (Jeg har dog ladet der gå længere tid, og holder tit flere måneders pause - loppemiddel er jo da gift).
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Kan ikke forestille mig et dyrehospital/en dyrlæge vil sige der er lopper, hvis det ikke passer.
Hjørring dyrehospital ?