743 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Julelys og knurhår Julelys og knurhår
Glædelig december Alle,
Min kære kat er en nysgerrig-peter, og har nu for første jul, trods hendes 3 år, opdaget juledekorationerne.
Det har resulteret i at hendes knurhår over det ene øje er blevet "krøllet", ja næsten smeltet, men kun i enden. Jeg går ud fra at det blev varmt for hende
Jeg er lidt en pylremor, men hverken øjne eller næse er ømme eller på anden måde synbar skadet, og hun virker jo komplet upåvirket
Lysene bliver ikke tændt hvor hun kan komme i nærheden af dem mere, men jeg er da nysgerrig for at hører hvad i andre, og jeres katte, gør?
0 synes godt om
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Jeg tro ikke du skal tage det så tungt, hvis det havde gjort ondt på hende eller det var for varmt for hende er jeg sikker på du nok skal kunne høre det på hende og hun vil flytte sig
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.489
Jeg har set Manne min tidligere kat, Main Coon, rende med halen i brand, ja det lugter fælt og katten var i panik, og mig efter den og slukke med det som var nærmest, nemlig mine hænder, Manne slap med svedne hår på store dele af halen, og mig med skrækken og et par vabler
okt 2014
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 85
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
i år har vi faktisk købt et kalenderlys som er i et glas. super smart når man nu har 16 rovdyr
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
okt 2014
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 55
Vibse, Jette L., god idé med de kunstige lys, det havde jeg faktisk ikke skænket en tanke. Jeg vil da skifte de tilgængelige lys ud med sådan nogle - men tror alligevel at jeg vil beholde lidt "ægte" lys
jul 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 215
Julelys og knurhår