743 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Julelys og knurhår Julelys og knurhår

Glædelig december Alle,

Min kære kat er en nysgerrig-peter, og har nu for første jul, trods hendes 3 år, opdaget juledekorationerne.
Det har resulteret i at hendes knurhår over det ene øje er blevet "krøllet", ja næsten smeltet, men kun i enden. Jeg går ud fra at det blev varmt for hende smiley

Jeg er lidt en pylremor, men hverken øjne eller næse er ømme eller på anden måde synbar skadet, og hun virker jo komplet upåvirket smiley

Lysene bliver ikke tændt hvor hun kan komme i nærheden af dem mere, men jeg er da nysgerrig for at hører hvad i andre, og jeres katte, gør?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julelys og knurhår
  • #1   9. dec 2014 Altså her forleden dag, ja der fik min kat Milo lige svitset rumpen, og der lugtede af brændte hår over hele lejligheden. Der var ikke sket Milo noget og jeg brænder stadig mit kalender lys af til trods for han ikke har lært at respekter lyset.

Jeg tro ikke du skal tage det så tungt, hvis det havde gjort ondt på hende eller det var for varmt for hende er jeg sikker på du nok skal kunne høre det på hende og hun vil flytte sig smiley

• #2   9. dec 2014 Jeg havde aldrig troet, at jeg ville erstatte mine stearin lys med fup smiley men det har jeg gjort næsten 100%, er de ikke i en lanterne er det kunstige lys smiley

Jeg har set Manne min tidligere kat, Main Coon, rende med halen i brand, ja det lugter fælt og katten var i panik, og mig efter den og slukke med det som var nærmest, nemlig mine hænder, Manne slap med svedne hår på store dele af halen, og mig med skrækken og et par vabler smiley

• #3   10. dec 2014 Kunne aldrig drømme om at have levende lys rundt om en kat smiley

• #4   10. dec 2014 vi har aldrig lys tænt uden opsyn. vi har prøvet det flere gange. særligt Mille er super god til at sætte hans hale ind i lys. og han fatter det bare ikke.
    i år har vi faktisk købt et kalenderlys som er i et glas. super smart når man nu har 16 rovdyr

• #6   10. dec 2014 Jeg har levende lys og mine er nysgerrige men har respekt , Tøsen har dog også prøvet at få krøllet et knurhår meningen skade sket da det kun var spidsen smiley

• #8   10. dec 2014 Altid rart at høre, at det ikke kun er katten og mig der er udfordret med de lys smiley

Vibse, Jette L., god idé med de kunstige lys, det havde jeg faktisk ikke skænket en tanke. Jeg vil da skifte de tilgængelige lys ud med sådan nogle - men tror alligevel at jeg vil beholde lidt "ægte" lys smiley De gør bare noget specielt her i den mørke, kolde tid smiley

• #9   11. dec 2014 Vores har med tiden fået respekt for lysene, Lucifer har fået krøllet knurhårene en del gange før hun forstod at det ikke var legetøj.

Kommentér på:
Julelys og knurhår

Annonce