339 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Får hun hvad hun behøver? Får hun hvad hun behøver?

Hej!
Jeg har en lille fin perser killing på 13 uger smiley
Hun får Royal canin perser (killing) foder og applaws (killing) vådfoder og har adgang til kattegræs og frisk vand smiley engang imellem får hun nogle killinge godbidder smiley får hun alt hvad hun behøver? Er ny med killing (fik min anden hunkat da, hun var 12 mdr.)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får hun hvad hun behøver?
  • #2   3. mar 2015 Tja hvis hun har tørfodret stående 24/7 og skålen ikke er tom, så bliver hun jo mæt og får dermed hvad hun har behov for..
    Vådfoder formoder jeg du giver et pasr gange om dagen og nogenlunde har en ide om hvor meget hun kan spise af gangen og så er det jo perfekt.

• #3   5. mar 2015 Det lyder til din killing har det den skal bruge smiley jeg bruger også Royal, og sørger for skålen altid er fyldt. De får vådfoder en gang om dagen, og jeg skifter deres vand to gange om dagen. Med hensyn til kattegrus er jeg rigtig glad for det der hedder krystal kattegrus idet at det absorbere urinen og minimere dårlig lugt. Alt man skal er at fjerne pøllerne, og afhængigt af mærket du bruger kan det med en enkelt kat holde en måned før skift. Udover det tager jeg alle mine katte til et årligt check hos dyrelægen og får dem set igennem, på den måde føler jeg lettest jeg kan komme alt i forkøbet. Hvis du er ny killinge ejer, kan det var en ide at undersøge hvis du har planter om der skulle være nogle giftige imellem. Det er ikke altid man lige tænker over det smiley

• #4   5. mar 2015 Tusind tak! For de gode råd! Jeg tager normalt også Miver til et årligt tjek smiley

Kommentér på:
Får hun hvad hun behøver?

Annonce