{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Kida nægter tørpillerne {{forumTopicSubject}}

gode råd modtages med kyshånd smiley

jeg har snart pænt sagt købt mig fattig i tørpiller til killinger. og til voksne
Men nej tak. kida nægter simpelhen at spise dem.
jo hvis jeg putter vådmad oveni, så kan de da godt ryde ned. Men ellers ikke.
Hun har tidligere spist tørkost hos sælger. men da hun flyttede hjem til mig nægtede hun at spise dem. Har også købt det samme som sælger. men nej tak - hun er da høflig smiley
hun kan godt sidde og kigge på at de andre sidder og spise tørkost, men hun gider ikke selv.

jeg har med vilje ikke ville presse hende for meget. hun har nemlig haft nogle dage hvor hun helt nægter at spise af forskellige årsager.

skal jeg bare forsætte med at give hende vådfoder med tørkost eller hvad?

de andre killinger jeg har haft, har altid haft samme periode, men er lynhurtigt kommet igen med tørkosten. Kida har fået det nu i vel 3 uger.

hun er MEGA kræsen. det har taget meget lang tid og mange penge, at finde vådfoder hun faktisk kan lide. Intet killingvådfoder. My star fra zooplus er hun helt vild med, og så er der lidt mere også fra zooplus som hun da godt kan spise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kida nægter tørpillerne
  • #1   4. okt 2017 Bare giv hende det, hun gider spise. Nogle gange kommer det lidt af sig selv, det med at de begynder på tørfoderet igen.

    Her har jeg haft en, der bestemt ikke gad vådfoder. Nu efter 1 ½ år kommer hun hver morgen og nipper til lidt vådfoder. Vi starter i det små, men det ER da en stor fremgang. smiley

    Iøvrigt så længe foderet er af ok kvalitet, så betyder det intet, om det er voksen- eller killingefoder. Alle mine killinger stifter bekendtskab med voksenfoder, når de er hoppet ud af kravlegården og er nået ud til tørfoderet. smiley


  • #2   5. okt 2017 Uha, den omgang har jeg også været igennem. Da jeg fik Mille fik og tørfoder og et par gange om ugen, fik de vådfoder. da hun så flyttede jeg til mig, hold hun op med at spise tørfoder. Jeg har vel prøvet op mod 30 forskellige slags tørfoder og intet gider hun af det - så i dag lever hun af vådfoder og noget råt.

Kommentér på:
Kida nægter tørpillerne

Annonce