620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Maine Coon efterlyses i Nordjylland Maine Coon efterlyses i Nordjylland

For knap 2 år siden blev vores dejlige kat Keld væk. Han kom ik hjem i 2 dage og vi ledte og ledte og spurgte alle vi kunne komme i tanke om. En dame fra vores by kom så med den grimme meddelse at hun havde set en kat af Kelds beskrivelse ligge død ude ved hovedvejen. Vi blev self meget kede af det men efter noget tid hvor Keld stadig ik var kommet hjem, accepterede vi virkeligheden. Han var sikkert død.
Vi så aldrig selv han lå ude ved hovedvejen, men troede bare at nogen havde fjernet ham.

Nu, næsten 2 år efter, har jeg så fået afvide at i nabo byen render en kat rundt, som ligner Keld!!

Vi tør næsten ik tro på det er ham, men må da indrømme at vi håber, og vores stærke følelser for ham er på ny kommet op til overfladen:( Tænk hvis han går rundt og leder efter os efter 2 år... Stakkels stakkel lille mand.

Så hvis nogen hører eller ser noget, så vil jeg SÅ gerne ha besked.

Keld er creme farvet Maine Coon, kastreret, og øremærket. Han vil være 3 år nu.
Han, eller en kat der ligner ham er set i Løkken, Nordjylland.

Hvis nogen har nogen tip til hjemmesider hvor vi også kan efterlyse ham, så må i meget meget gerne sende en PM..
Vi ligger et billede i på vores kat Bines profil

:o(
Håber vi blir genforenet med vores elskede Keld.

Kh Rune og Alice

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maine Coon efterlyses i Nordjylland
  • #1   10. mar 2008 Self gives dusør til oplysninger der leder til Keld.

På forhånd tak

• #2   10. mar 2008 Hvis han er øretattovereret, så er der da ikke andet at gøre, end at undersøge sagen nærmere og evt. tage papirer med, så I kan få Keld med hjem igen..

Håber I finder ham...

• #3   10. mar 2008 Ja han er øretatoveret, men vi har jo ik hørt noget fra katteregisteret om at han er fundet eller noget.
    Vi har hørt det fra en hel 3. part, at der render en kat der ligner ham i Løkken.

Tak, jeg håber virkelig også at vi får ham hjem igen smiley

• #4   10. mar 2008 Jeg ville - hvis det nu var mig - spæne afststed til den by katten muligvis kunne vre i. Medbringe de oplysninger jeg har på katten og også billeder. Se om øretattoveringen passer på din kat
    Tage kontakt til den nye ejer (hvis du finder katten) og sige at du alts tager din kat med hjem, hvis det er din kat.

Noget andet du kan gære er, at kontakte alle dyrlæger i området (gerne et større område) og fortælle at din at er væk. Give dyrlægen øretattoveringsnummeret og en beskrivelse, og bede dem holde øje med katten.

Det burde give gevinst.

• #5   10. mar 2008 Jeg glemte lige:

Jeg ville også lave efterlysningsplakater, og hænge op overalt i den by, og skrive kattens øretat.. nummer på efterlysningen, samt skrive hvor du kan kontaktes.

• #6   11. mar 2008 Hej Annette.
    Tusind tak for dine gode råd, dem vil jeg ta til mig!

smiley Tak

• #7   20. mar 2008 hvor er du fra? så kan man jo hjælpe måske ;D

Kommentér på:
Maine Coon efterlyses i Nordjylland

Annonce