584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Er jeg den eneste Er jeg den eneste

Er jeg den eneste der aldrig har haft "fundet" en forladt killing/killinger???? Syntes bare mange oplever at de har "fundet" kat killinger som af en eller anden grund ikke har noget hjem...
Det eneste jeg har oplevet er vores Lasy som pludselig stod i vores køkken sidste sommer... Men der var det jo nærmer ham der fandt os smiley Og ingen villekendes ved den lille stakkel.... Hvad med jer andre hvad har i oplevet??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg den eneste
  • #1   14. apr 2008 Jeg har heldigvis aldrig fundet nogle... Har da fundet et par dejlige kuld uden i høen, men missemor kom jo til dem, så har aldrig rørt dem.

Jeg er super glad for, at jeg ikke har fundet nogle/en... Det er et kæmpe arbejde og tit en masse sorger.

• #2   14. apr 2008 Det kommer vel lidt an på hvor man bor.... jeg fandt engang for mange år siden - en sen aften, hvor jeg luftede min store Broholmerblanding - en halvstor killing på en befærdet vej på Frederiksberg... den var helt vildt kælen og gned sig op ad benene på hunden... den tog jeg med op, gav den en loppekur (den var levende af lopper og sikkert derfor den var smidt ud) og lod den flytte ind...

• #3   14. apr 2008 altså tro mig ikke fordi jeg ønsker at jeg skulle finde killinger/katte men syntes bare der er mange der snakker om de har fundet en killing osv... det var det der undrede mig smiley

• #4   14. apr 2008 Tror ikke der er ret mange, som har prøvet det og ønsker det igen.

Min mor fandt 2 engang... Missemor var blevet kørt ned og hjalp med dem... Uh de sorger vi havde smiley

• #5   14. apr 2008 Tja har ikke fundet nogen katte men jeg fik misling af en veninde for hun var blevet træt af ham efter kun en uge, og sys det var synd han skulle bo et sted hvor han ikke var elsket.

• #6   14. apr 2008 Kommer lige i tanke om noget frygteligt, vi oplevede i vores ejendom for en del år tilbage. En af beboerne fandt en papkasse med killinger i skraldecontaineren... 4 stk. De 2 var i for ussel en forfatning, så de blev aflivet, men hun beholdt de andre 2... tænk at nogen kan gøre sådan ved små levende dyr....

• #7   14. apr 2008 Altså min mor og jeg har haft fundet 3 katte sammen, i løbe af årene.. Og ja Jasmin som jeg og min mand har nu.. Hun var blevet efterladt ude på mit arbejde.. Synes det er så forfærdeligt når det sker.. Og håber ikke at jeg oplever og finde flere..
    Alle 4 gange der har vi sat efterlysninger op..
    Åh ja, der var en kat vi engang fandt for et par år siden, men den fandt vi heldigvis os ejeren til.. Det var så dejligt og se en glad familie få sin kat igen :o)

Kommentér på:
Er jeg den eneste

Annonce