{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

CBD Olie til min killing {{forumTopicSubject}}

Jeg har set på denne hjemmeside https://www.cbdforum.dk at de forhandler forskellige CBD produkter til katte.

Men nu er det jo en shop, så jeg tænker at jeg vil hellere spørge herinde, hvilket mærke I vil anbefale inden jeg bare tager det første som de prøver at vejlede mig til umiddelbart smiley

Charlie er 4 måneder gammel munchkin som er så nuttet, men har alt for meget energi, og derfor tror jeg at CBD måske kan hjælpe med at berolige ham en lille smule.

Hvad mener i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBD Olie til min killing
  • #1   11. mar 2020 Killinger ER fyldt med energi. Hvis de ikke var det, ville de være syge. En killing skal have energi og bruge den.

    Hvorfor vælge en aktiv kat, hvis du så vil dæmpe den med medicin, når den ikke er syg?

    Har du overvejet en killing mere, så de kan bruge deres energi fornuftigt?


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #2   11. mar 2020 Man skal ikke medicinere en rask og livlig killing,det er helt normalt for en killing at være fuld af energi.

  • #3   11. mar 2020 Jeg håber virkelig ikke, at du giver den det! Den er jo rask og frisk som en killing skal være, det skal man ikke til at medicinere sig ud af! Den skal leges med og kruttes af selvfølgelig! Så skulle du have købt en oldgammel kat, hvis du ville have en kat som bare lå. Du lyder som en meget uansvarlig katteejer, og jeg har ondt af din kat!

  • #4   11. mar 2020 Jeg har endnu ikke forstået det hype omkring CBD, og at give det til en rask killing smiley så må du hellere finde et nyt hjem til den!
    Sig ikke jeg ikke ved hvad jeg taler om! Killinger har krudt i r...., jeg har et barnebarn med infantil autisme og svær ADHD, og er selv kronisk smertepatient, og kunne ikke drømme om, at tage noget som ikke er udskrevet af egen læge.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #5   11. mar 2020 Enig med de andre, smiley En killing skal have en god gang killing energi... Det ville være meget værre hvis den bare lå og sov det meste af dagen, så var der jo noget galt, vær du glad for den er rask og normal som en killing skal være. smiley Alle mine killinger jeg har haft var der rigtig meget krudt i. Jeg ville da blive helt ulykkelig og bange hvis de ikke havde krudt i måsen. smiley Selv mine gardiner hoppede en af den op i hver dag, selv om jeg ikke synes om det, de var næsten helt nye, men vidste at det ville foretage sig med alderen.

  • #6   11. mar 2020 Nu er jeg nok lige lidt hård
    men du burde nok have sat dig lidt mere ind i hvad det vil sige at have en killing INDEN du købte en

    En killing er og bliver en krudtugle som har gang i den det meste af dagen.
    vil man undgå dette, så vælger man en kat på 10 pr+ eller et tøjdyr.

    Så nej det kan IKKE anbefales at give CBD olie til en rask - normal - killing


  • #7   15. mar 2020 Jeg vil på det KRAFTIGSTE råde dig til at holde dig fra den tanke!
    Den skal være fuld af krudt og det bliver værre om et par måneder når den kommer i puberteten.
    Så er det ikke et cbdforum man skal læne sig op ad.
    Jeg har tidligere fået anbefalet CBD til min kat af en dyrlæge og hun havde lavet en grundig ressearch både vedr. produktion, testning og distribution.
    At jeg så ikke har haft mod til at købe det, er jo så en anden sag smiley


  • #8   15. mar 2020 I øvrigt forhandles den anbefalede olie ikke hos det firma.,

  • #9   15. mar 2020 Sikke nogle gode svar og synspunkter i alle sammen byder ind med, jeg tror at jeg vil læse lidt mere omkring det inden jeg beslutter mig for noget.

    Men som udgangspunkt lyder det måske ikke helt som noget katten bør have, medmindre det er nødvendigt og måske den får bedre af at have en lege kammerat mere


  • #10   15. mar 2020 @Husk Vildkattene, hvilken olie er du blevet anbefalet?

  • #11   15. mar 2020 Du skal i DEN GRAD ikke give CBD olie, bare fordi din killing opfører sig som en killing! *facepalm*

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #12   15. mar 2020 Ro på.... Hippie med Indi Bob. Tak Tror du godt at Anne har fået nok information om hendes spørgsmål.

  • #13   15. mar 2020 Hun virkede ikke til at have fattet det. Derfor så jeg ingen fejl i at gentage det smiley

  • #14   15. mar 2020 Jeg vil i dette tilfælde ikke oplyse leverandøren, jeg vil ikke føle mig ansvarlig for, hvis du begynder at give din kat CBD bare for at forvrænge normal adfærd.
    Jeg fik det foreslået som alternativ smertebehandling - og det er noget helt andet.


  • #15   15. mar 2020 Det er helt klart sundere for katten med en jævnaldrende legekammerat.
    CBD kan du sidestille med medicin -og man medicinerer ikke et dyr, hvis det ikke er sygt.


  • Mette H
    Mette H Tilmeldt:
    dec 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #17   17. mar 2020 Hvad mener du med at din killing har for meget energi, siden du spørger ind til decideret “medicinsk” behandling for det?

    Altså hvordan opfører den sig?


Kommentér på:
CBD Olie til min killing

Annonce