792 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hvor hurtigt efter kastretion Hvor hurtigt efter kastretion

stopper katte som regel med at tisse over det hele ?

Bling skal kastreres og Faith Stereliseres på fredag, men hvor hurtigt virker det... For nej hvor er jeg træt af kattetis lugten... Jeg gør rent og rent og rent, men det er simpelthen ikke til når de fortsætter

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor hurtigt efter kastretion
  • #1   5. nov 2008 Stavefejl gratis hehe

• #2   5. nov 2008 Det kommer an på, hvorfor de tisser. Er det "bare" pga fertiliteten, så burde tisseriet standse meget hurtigt efter kastrationen. Er det pga stress eller rangstridigheder, skla disse problemer løses først.

• #3   5. nov 2008 der er forskel på at tisse pga urenlighed og så på at strinte pga hormoner.
    hvis det er en større tår hver gang (altså som om katten tømmer blæren) så er det urenlighed og kastration vil formodentlig ikke gøre den store forskel, med mindre det skyldes stress. Er det stress kan kastration være med til at mindske det.

hvis det er et lille skvæt den tisser, så er det strint og katten gør det for at markere territori og så vil kastration formodentlig hjælpe. hormonerne er vist i kroppen et par måneder efter mener jeg.

• #4   5. nov 2008 Rangstridigheder? Mener du mellem de to missere eller ?

• #5   5. nov 2008 Nina

De er som regel rigtigt gode til at bruge kattebakken... Der er ikke andet end de engang i mellem tisser hvor de lige synes...

• #6   5. nov 2008 jeg syntes bare du skulle vide at det ikke nødvendigvis hjælper at kastrere. så jeg ville samtidig tage andre forholdsregler.

der er mange tråde om urenlighed herinde.

urenlighed betyder ikke at være hele tiden, katten kan sagtens bruge bakken.

strinten er, så vidt jeg ved, rimelig hyppig da katten jo markerer territorium

• #7   5. nov 2008 Hmm for pokker jeg håber nu det hjælper smiley

• #8   5. nov 2008 det håber jeg bestemt også for både dig og misserne! øv med tis alle vegne.

du må jo se på om det giver resultater. ellers må du skrive et nyt emne så vi kan give gode råd om hvad du så skal stille op.

• #9   5. nov 2008 Mange mange tak smiley

• #11   5. nov 2008 Felis, jeg er lidt uenig med dig. Jeg ser tit når unge katte begynder på strint, at de, indtil de fatter konceptet, faktisk sætter sig ned at leverer hele tissetåre.

Stort set alle mine unge katte (både hanner og hunner), der har strintet, er startet på den måde. Afhængigt af hvor længe de har gået fertile har de så udviklet metoden yderligere, så de til sidst har strintet.
    Alle som en er stoppet ved neutraliseringen.

Man skal dog være opmærksom på at nogle katte også strinter efter de er neutraliseret, da det kan være blevet en dårlig vane.

• #12   5. nov 2008 Mine to katte tissede også i sofaen, men de er stoppet helt efter de er blevet kastreret.
    Tror kun der gik en uge til 14 dage, så tissede de ikke i sofaen mere.

• #13   5. nov 2008 Min Marcel var virkelig storslem. Han strintede så snart han var indenfor.
    Der har ikke været en´ tissetår siden han blev kastreret.

• #14   5. nov 2008 Min Coco begyndte også på at tisse rundt omkring selvom han havde været kastreret i flere år. Grunden var at han havde brug for flere bakker rundt omkring i huset for at kunne "dufte" sig selv. Efter jeg har kattebakker i stort set alle rum i huset undtagen køkken, gæstetoilet og et værelse har han ikke tisset "ved siden af" een eneste gang og det er nu over en måned siden.

Kommentér på:
Hvor hurtigt efter kastretion

Annonce