383 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kaster op - hva kan det være? Kaster op - hva kan det være?

Min killing har kastet op 3 gange idag, hvad kan det være ? .. Han har ikke fået noget at spise han ikke normalt får.. Udover at vi desværre kan se han har været oppe at slikke fedt af en pande vi havde glemt at få sat væk igår - kan det være derfor ?..

Er der noget man kan give ham for at stabilisere hans mave igen ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaster op - hva kan det være?
  • #1   15. sep 2009 ja det kan det godt være, men det kan også være orm for der kaster de også nogen gange smiley

• #2   15. sep 2009 Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men kan en indekat godt få orm ? For det er ved at være rigtig lang tid siden han har været ude, fordi vi gerne lige vil have ham mærket inden han skal gå frit ude..

• #3   15. sep 2009 Vi havde samme situation med vores Oliver for lidt over en uges tid siden.. Ringede til dyrlægen og beskrev situationen. Hun mente det var orm og bad os komme og hente en pille. Efter han havde fået ormekuren stoppede det. Så jeg vil tro det er orm..

ps. Indekatte kan sagtens få orm. Vores katte har aldrig været ude, men jeg har stadig opdaget orm 2 gange ved Oliver.

• #4   15. sep 2009 Okay mange tak ..
    jeg ringer i hvert fald helt klart til dyrlægen i morgen hvis han fortsætter ..

• #5   16. sep 2009 Vi har fundet et lille stykke plastik i hans sidste omgang opkast, så jeg tror måske det er det han har prøvet at komme af med, der har nemlig ikke været noget siden .. og han er helt frisk :)..

Så nu må vi se om det var det for denne omgang ..

Kommentér på:
Kaster op - hva kan det være?

Annonce