467 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
Panter...legekammerat:-) Panter...legekammerat:-)
Jeg ved ik om Panter synes det eller mangler selskab... men jeg kunne virkelig godt tænke mig at han fik en artsfælle og lege med:-)
hvor har jeg bare lyst til kat nr 2:-)
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 216
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 85
mange miau
Lonnie
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 23 Emner: 39 Svar: 241
men har nogen spørgsmål, håber i kan hjælpe:
skal det være en han eller hun kat nr 2?
skal jeg få en som er vant til hund?
eller skal jeg ta chancen og hente på et internat igen?
udmiddelbart venter jeg nok til foråret, da jeg ikke synes der er mange killinger ligenu
nov 2007
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Det vil nok være en rigtig god idé at få en som i forvejen er vant til hunde, men du har jo prøvet sammenførslen før
Så det er bare om at kigge sig omkring indtil den rette dukker op.
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 51
Uanset hvad så skal den nye misser nok få det godt hos dig;o)
Held og lykke med det hvis du beslutter dig for en mere;o)
jan 2007
trille får jeg jo nok ik lov at få hi hi
nov 2007
jan 2007
jep:-)
jeg har overvejt at oprette en annonce hvor jeg søger jeg en
men internatet er os tiltrækkende, det gik jo gidt sidst. men en killing som er hundevant er måske os en fordel
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Der skal mere ind i den ene ende og der kommer mere ud i den anden
Så er der dobbetl så mange katte der skal opdrages på, dobbelt så mange katte der skal nusses (jaja når de stå tæt på hinanden kan man da slå 2 fluer med 1 smæk ;))
Men ja der er også dobbelt så mange glæder, og der er hyggeligt at se på det liv kattene har sammen
Internat eller hittekilling.dk (Sidst nævnte koster en killing 950 kr, og er vaccineret, øremærket, neutraliseret, orme og loppe behandet)
jan 2007
der gav jeg 650 kr for en kattekilling som var vac,øremærket,og neutraliseret. kunne godt li det sted jeg hentede på, der går kattene frit mellem hinanden og der er masser af mad og legetøj, klatretræer osv.
jeg vil prøve at ringe til dem igen, men de står og skal til at flytte så ved ik helt om jeg skal vente. men hvis jeg nu fik en killing nu så var der jo 1 mindre at flytte:-)
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Men det blir da super at få en til, vi startede også men en internat kat, nu har vi 5 i alt.......
Men killinger er lette at integrere, min søster fik en af os, som aldrig havde set en hund før, den sprutede lidt så var det ovre, de er gode venner nu.
jan 2007
jeg er meget glad for dyr. jeg tror jeg vil købe en kat mere fra kattehjemmet. da jeg godt kan li deres forhold. og panter er jeg yderst tilfreds med. det er hans skyld alting har gået så godt her.
jeg vil ha en han killing mere. kan jeg få en som manon så ville det være fint. ellers vil jeg ha en sort dreng igen. og ham her skal hedde Batman.
jeg vil kører ud og besøge dem når sneen er væk og vælge en sød dreng og hente ham når han er blevet stor nok:)
jan 2007
kat nr 2,3,4 osv... her er ingen til at sige stop:-) jo økonomien... og den siger stop ved kat nr 2:-)
jeg har skrevet med internatet. de flytter sidst i denne månede....
jan 2007
har lige skrevet med internat igen. vi afventer vejret og jeg tager der ud når det er sikkert at køre igen.-...
jeg ringer ud til dem i morgen. der er jo ik så meget andet man kan lave med alt det sne:-)
Panter...legekammerat:-)