Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vælge race
  • #1   23. jan 2010 stort set alle racer.. den eneste jeg synes kræver meget pelspleje er en perse, men kan du lide dens temperament så køb en exotik (stave?)

Nogle maine coon og norske skovkatte kræver meget pelspleje, mens andre næsten intet kræver..
    Jeg helst opfordre jer til selv at læse racebeskrivelser og selv finde ud af det.. For jeg elsker min egen race og vil nok altid have nemmest ved at anbefale den og andre vil anbefale den race de selv har..

Så derfor læs på nettet og besøg forskellige opdrættere for at i selv kan finde ud af hvilken race der bedst passer til jer..
    Vi kender jer ikke nok til at kende jeres smag og behag, så derfor er det svært at svare jer..

• #2   23. jan 2010 Jeg tror at race er underordnet, alle katte er søde og sociale bare de kommer et godt sted fra. Super, at i vælger 2 på en gang, så de har hinanden.

• #3   23. jan 2010 Exotic Shorthair eller British Shorthair smiley

• #6   23. jan 2010 Udstillinger, det var en god ide. Hvor finder man sådan nogen?

• #7   23. jan 2010 Jeg har aldrig haft kat, altid kun hund, så jeg vil gerne have en kat, som ikke er så.., hmm. selvstændig eller hvad man skal sige smiley

• #8   23. jan 2010 Jeg mener at have hørt, at Sphynks og Cornish Rex har mere temperament i retning af "en hund", forstået sådan at den altid følger dig og vil være med i alt hvad du laver.

Men tag på en udstilling, det er en rigtig god idé, så kan I finde den kat der passer bedst til jer.

• #9   23. jan 2010 Thilde:

Jeg har de præcis samme vilkår som dig, og vi har to huskatte som vi er meget glade for! De er sociale, kælne og legesyge og kræver absolut ingen pelspleje. Vi børster dem en gang i mellem for hyggens skyld, men de behøver det faktisk ikke.

Det jeg vil anbefale hvis du vil have huskatte er, at du får killinger fra et hjem fremfor en gårdkat eller en hittekat. Så er det nemlig lettere at være sikker på at katten har været i hænder fra den er lille, samt at den først er taget fra moderen som 12 uger gammel.

• #10   23. jan 2010 jeghar faktis også hørt det om cornish rex at de er lidt alle hund
    det syndtes jeg ihvertigfald at min rex deng er :o)

• #11   23. jan 2010 Europé, Huskat, tja det er faktisk op til jer XD

• #12   23. jan 2010 Ragdoll helt klart

• #14   24. jan 2010 jeg vil altid anbefale en eller to orientalsk langhår, da det er den race jeg ejer.. Min race er ikke stor og der findes kun få opdrættere.. De elske deres ejer over alt på jorden og kommer tit til at knytte et specielt bånd til dem. De er en race man ikke kan betegne som en sofa pude da de får en stor del af dagen til at gå med at lege og være ved sine ejere. De er en race som er MEGET nysgerrig og altid ønsker at undersøge skabe og poser. Derudover er den orientalske race en af de mest intelligente katte racer

Men igen overvej hvilket temperament og udseende i ønsker jeres katte skal have, for det er der forskellen på racerne er.. Racekatte er i reglen altid indekatte, så derfor egner de sig alle til et liv i en lejlighed. Og i er sikkert også velkommen til at besøge opdrætter af de racer i overvejer for at opleve racerne

• #15   11. apr 2010 Helt klart en Birma smiley

• #16   11. apr 2010 Nu har alle skamrost egen race - det vil jeg så også. Hvad med den klogeste, mest smukke, spændende, kælne, opfindsomme, trofaste, ingen pelspleje race: Abyssinieren

- en gang aby - altid aby:-)

Læs den her tråd inden du går ud og ser på kat - så er du bedre rustet!
    http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=57959
    Det skal være en god oplevelse at købe kat!

• #17   11. apr 2010 Det er ikke kun perseren der kræver pelspleje -- mange maine coon kræver det også - og mange magter det ikke - så det foregår hos dyrlægen til havd det koster

Kommentér på:
Vælge race

Annonce