725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

har et problem med 2 arig han kat har et problem med 2 arig han kat

hej hej

jeg har en to årig han kat der er begyndt ikke at ville bruge sit kradsebræt... tager møblerne og dørene i stedet...

det har nu stået på i et par uger...
til at starte med troede jeg det var pga af vejret, men det er jo ved at være bedre...

jeg har en mulig anelse om at det måske er fordi hans kradsebræt sidder for lavt... syntes jeg at jeg har fået fortalt mig at de kan...???

men hvad siger i?

håber i kan hjælpe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har et problem med 2 arig han kat
  • #1   7. mar 2010 En kat skal helst kunne strække sig ud i sin fulde længde når de bruger deres kradsebræt. Det bedste er en kradsesøjle eller et kradsetræ hvor katten har mulighed for at klatre og derved bruge alle 4 ben. Du kan evt. se i min profil under mine albums hvordan man billigt kan lave en klatresøjle selv til stor glæde for katten.

• #2   7. mar 2010 okay... det må jeg prøve...der er ikke nogle mål man ca. kan gå efter med højden? eller skal jeg til at måle med katten??? smiley

• #3   7. mar 2010 Korrekt der skal kunne strækkes helt ud - nogen kan godt lide det vandret

• #4   8. mar 2010 Jeg har lige købt et nyt kradsetræ a samme årsag smiley Den havde sådan et alm. lille et , og sys efterhånden det var synd , for min er en indekat , og kan jo ikk klatre i træer og alt det andre katte gør , så jeg har købt et lidt større et den kan kravle og klatre på , og det er bestemt en succes smiley

Hvis det ikk virker , kan du evt. smøre en smule citron saft på stedet den gerne vil kradse - katte kan ikk fordrage citrus frugter , og det har hjulpet på min kat . Den kradsede på min sofa , men har ikk gjort det siden , og jeg har endda vasket citronsaften a igen smiley

Kommentér på:
har et problem med 2 arig han kat

Annonce