Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uønsket besøg i haven
  • #2   2. apr 2010 Man har pligt til at holde katten på sin egen grund. Jeg har sagt til hende idag, at vi var ret kede af at have kattene rendende og besørge hos os, hvilket resulterede i en meget sur nabo der stog og råbte og skreg af mig :o(

• #3   2. apr 2010 (link fjernet)

• #4   2. apr 2010 Ja det er desværre et problem man meget ofte ser, og er der noget folk kan blive rigtige uvenner over så er det børn og dyr :o( Det er en rigtig træls situation at havne i, og det hjælper stort set aldrig at man nævner loven.

Der er gamle husråd, som at grave kaffegrums, og urter, samt hjortetaksolie, eller planten coleus canina hybride, også kaldet kattens skræk, og det engelske Scardy Cats, de skulle efter sigende have en effektiv gå-vækeffekt, ikke kun i forhold til katte, men også hunde, harer og ræve. De tørre blade udskiller mest lugt, så lad dem endelig ligge :O)
    Gartneriet Mogens Bøg i Odense tlf. 65972197 importerer planten. Det kan være god viden, hvis den skal bestilles hjem til "din" planteskole.

Hjortetaksolie;
    Dyp nogle pinde i olien og sæt dem rundt omkring

(Det lugter meget ubehageligt og pas på det ikke kommer på tøjet eller hænderne. Brug gerne et par gummihandsker)

Det virker ca. et par uger og så skal man dyppe pindene igen og sætte ud påny, men brug det kun udendørs, det lugter fælt.

Planterne kan du plante rundt omkring eller tørre dem og læg dem rundt omkring.

• #5   2. apr 2010 DK * Fabis - NFO den lille Bisse *: Tusind tak :o) Jeg kender godt hjortetaksolie, men hvor kan det købes? I Matas?

Ja, det er en rigtig træls situation :o(

• #6   2. apr 2010 Selv tak ;o) Ja hjortetaksolie kan købes i Matas.... Held og lykke, jeg håber at det lykkes for dig at holde dem væk, og husk at gentag efter et par uger.

• #7   2. apr 2010 Det håber jeg også :o) Yepz, det husker jeg ;o) God påske. Og endnu engang tak. Vil jo helst kunne holde dem ude, uden at gøre dem noget ondt.

• #9   3. apr 2010 Felis: Det er muligt, men jeg ønsker ikke at bo i et abebur, mens hendes katte render frit. Og jeg er <b> ikke </b> medgørlig når (k)ællingen står og råber og skriger af mig!!

• #11   5. apr 2010 Ja, det er måske desværre sådan det vil blive, men nu må vi se om ikke vi finder en løsning

Kommentér på:
Uønsket besøg i haven

Annonce