1.425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

HJÆLP, Kat æder gardiner??? HJÆLP, Kat æder gardiner???

Til jul havde jeg nogle lys hængende omkring mit vindue indendørs. Jeg havde snoet en sølvfarvet tråd med stjerner omkring kæden så den ikke var en kedelig mørkegrøn. Min sofa står ved siden af vinduet. Selvfølgelig hoppede min kat op på armlænet på sofaen og begyndte at bide i det og sådan så til sidst tog jeg den så højt op så han ikke kunne nå kæden. Det var ikke rigtigt et problem efter det.

Men.. pludselig begyndte han at bide i selve gardinet. Jeg kan forstå hvis han ville rive i det og sådan men det gør han ikke han bider og slikker kun på det. Jeg stoppede ham hver evig eneste gang men han blev ved med at slikke og bide i gardinet så nu stikker der tråde ud hist og her fra gardinet hvor han har bidt i det. Jeg har altid haft en del forstand på katte og deres adfærd men det her kan jeg simpelthen ikke forstå. Jeg prøvede at rette så meget op på gardinet som muligt og så klippede jeg de løse tråde af. Men han gør det stadig. Mine katte har ting de kan kradse i de har ting de kan bide i og lege med men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu. jeg har prøvet at sprøjte vand på ham når han gør det men han løber væk og to sekunder efter kommer han tilbage. Så det hjælper ikke rigtigt.

Er der nogen der har nogle gode råd?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP, Kat æder gardiner???
Kommentér på:
HJÆLP, Kat æder gardiner???

Annonce