586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Give jeg dem den rigtige foder ? Give jeg dem den rigtige foder ?

Hej med jer smiley

Kommer li lidt i tvivl efter jeg har læst her inde ang race katte og foder. Så vil li høre jeres mening smiley

Min kastereret HB på nu et år får:
Tørkost: RC netraliseret
Vådmad: RC den lysebrune beauty (for pelsen)

Min MC pige på snart 7 mdr får:
Tørkost: den RC til mc killinger op til et år.
Vådmad: den samme som cuttel til pelsen.

De får ikke noget mad ud over det. De har konstant tørkost og de får en pose vådmad til deling om dagen. En gang om dagen får de en godbid pind. De der lyserøde, købt ved Dyrelægen. Til deling. Jeg er altså ikke nærrig eller noget, men min HB har virkelig sart mave og får nemt tynd mave. Min MC skal stereliseres d 5 sep. Først nu pga katteinfluenza som hun har haft svært ved at komme af med. De er indekatte, men kommer ud i sele når vejret er til det.

Gør jeg det rigtig. Skal de have mere eller mindre og evt hvad ? Jeg vil gør alt for at får det bedste og har nok været lidt af en høne mor smiley men vil utrolig gerne høre jeres menning og bud smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Give jeg dem den rigtige foder ?
  • #1   14. aug 2011 Det lyder da fint smiley Jeg ville nok give mere vådt - lidt mere ad gangen af hensyn til den sarte mave. Som variation/supplement til vådposerne kan du til en start prøve at give lidt kogt kylling og hvidfiskefilet. Det er fin missemad til sarte maver.

Kommentér på:
Give jeg dem den rigtige foder ?

Annonce