Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lugtfrit kattetoilet
  • #1   26. aug 2011 jeg kommer ind på forsiden via dit link?

• #2   26. aug 2011 Prøver lige igen smiley

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/kattetoilet_hus/182582

• #3   26. aug 2011 Ventilatoren kan tændes og slukkes efter behov og har i tændt tilstand et lavt strømforbrug.

Huset kan nemt tages af og gør dermed rengøringen af bakken hurtig og nem.

Bag på huset er der en holder til den medleverede skovl.

• #4   26. aug 2011 det ser meget praktisk ud, men kender ikke nogen der har sådan et smiley

• #5   26. aug 2011 Nej, jeg kender nemlig heller ikke nogen der har et - kunne bare være rart at vide om det er godt eller bare et salgstrick.

Men måske skal jeg bare forsøge og så må jeg give en anmeldelse herinde når det er prøvet af smiley

• #6   26. aug 2011 Tja jeg mener så at grus, foder og hvor hygi man er om bakken er tricket.. Kender ikk den bakke, men ikk noget som ligefrem fanger min interesse smiley

• #7   26. aug 2011 Jeg bruger (eller.. min hector gør) et helt almindeligt skidehus hvor jeg har taget lågen af - med det samme jeg tog lågen af blev lugten derinde helt neutral, og det kan slet ikke lugtes i rummet (har spurgt adskillige gæster, om de kunne lugte noget). Kan godt være at det virker, men vil bare mene at hvis man har noget ordentligt grus så tager det jo også lugt. Jeg ved ikke om det er et salgstrick men det virker i hvert fald ikke på mig smiley En anmeldelse fra dig ku da kun være spændende at læse

• #8   26. aug 2011 Ja var lidt langsom men i bund og grund et samme som Cayica

• #9   27. aug 2011 Vi har prøvet sådan en ting, men det var ikke lige sagen her i huset..
    Kattene var bange for den, når man tændte ventilatoren (selvom vi ikke gjorde det hver dag) og så endte det med at de slet ikke ville gå i kattebakken..
    Så jeg vil ikke anbefale den. Vi bruger en almindelig lukket kattebakke, hvor vi har pillet lågen af og brugt silica kattegrus.. Og ingen der kommer på besøg, kan lugte at der er kat i huset smiley

• #10   27. aug 2011 **Kattene var bange for den, når man tændte ventilatoren (selvom vi ikke gjorde det hver dag) og så endte det med at de slet ikke ville gå i kattebakken..**

Haha, altså det er jo egentlig ikke spor sjovt, det var bare det første scenarie jeg så for mig, da jeg kiggede på det der toiletapparat. Det ser forresten også noget klejn ud i det. De penge kan vist bruges bedre.

• #11   27. aug 2011 Vi bruger skam både ordentlig grus, gør bakken rent i rodalon og skifter jævnligt filtre. Men alligevel har jeg problemer med den ene af mine kattebakker - jeg ved ikke om den bare trænger til en udskiftning, for det er som om lugten bare hænger ved - måske det kan sidde fast i plastikken, aner det ikke.. Jeg har for nyligt skiftet ALT grus i den og rengjort og gjort ved, men det holdt ikke.

Derfor jeg overvejede denne ventilerede kattekasse smiley

Men det duer selvfølgelig ikke, hvis misserne er bange for den - larmer den meget?

• #12   27. aug 2011 Tinka D: Ja, de er dårligt lagt ud, efter min mening - køber aldrig sådan et igen smiley
    Camilla: Altså, jeg synes ikke den larmede særlig meget - men den gik lige i ørerne på mine misser.. Den har nok en speciel lyd, som er lav for os, men høj for dem?
    Det kan godt være at bakken trænger til at blive udskiftet smiley Selvom man gør den rent med rodalon, så er det ikke sikker det kommer helt ned i de revner, som kattene laver med deres negle.. smiley
    Det er i hvert fald min påstand smiley

• #13   27. aug 2011 Janne, jeg tror du har ret, for de har jo gravet godt i bund i de 3 år de har brugt den smiley Så jeg tror løsningen bliver en ny kattebakke af almindelig standard smiley

Tak for hjælpen smiley

• #14   27. aug 2011 Jeg har lige købt ny kattebakke for en måned siden.. Sådan en maxi kattebakke.. smiley Den er alle 3 vældig tilfredse med smiley

• #15   27. aug 2011 rodalon forstækker os lugten, men jeg ville nu forsøge at skifte den ud inden du på begynder en masse produkter for at fjerne lugten..

• #16   27. aug 2011 Nej da, rodalon fjerner netop dårlig lugt. Men ja, den er også over 3 år gammel, så synes den har udtjent sin pligt. Jeg har lige vasket den i dag, men alligevel er der altså en eller anden træls dunst som hænger ved. Den lugter ikke af lort som sådan, men nærmere surt, som et par sure sokker :-S

• #17   27. aug 2011 For os kan vi ikk lugte det, men for dyrene kan godt.. sorry men flere skriver det og ikk kun mig..

• #18   27. aug 2011 Altså hjemme ved mig, fjerner rodalon lugten - den forstærker den ikke..
    Det står også bagpå den, at den er velegnet til dyr, da den fjerner lugten..

• #19   27. aug 2011 Og kattene opfører sig ikke anderledes ved at jeg har brugt rodalon..

• #20   27. aug 2011 Ja ved Rodalon til indendørs brug er der bagpå beskrevet at det er velegnet til kattebakkerengøring. Min Hector elsker lugten af Rodalon når jeg har gjort rent og tørt overflader af.

Kommentér på:
Lugtfrit kattetoilet

Annonce