352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Bummelum i pelsen Bummelum i pelsen

Har en langhåret killing som er super dejlig, men men når hun går i kattebakken for at lave bummelum, sider der ofte noget fast i pelsen??
Hvad er der af gode ideer? Det er ikke kun bag til der kan side noget, kan også godt være i benet, og kan jo ikke fjerne alt hår fra katten??

Nogen der kender et godt triks?
Den er en dejlig stor lukket kattebakke, med masse af grus, så det burde ikke være problemet.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bummelum i pelsen
  • #1   4. dec 2011 Har killingen dårlig mave? Afføringen burde være fast, så den ikke kan sætte sig i pelsen.
    vores Birma har for nyligt haft dårlig mave. Da vaskede jeg hende simpelhen i måsen med en engangsvaskeklud, når hun trængte til det.

• #2   4. dec 2011 Nej hun har ikke dårlig mave, men det er heller ikke hård som sten smiley Vasker hende også hver gang, men træls at skulle gå og holde øje med hvornår hun laver bummelum. smiley

• #3   4. dec 2011 Det går som regel væk med alderen - mine 2 gjorde det også da de var mindre, men har nu ikke gjort det i et godt stykke tid smiley så bare hav god tålmodighed så skal hun nok lære det af sig selv.

• #4   4. dec 2011 Min langhårede killing har samme problem.. Men der er ikke andet at gøre end at vaske den bagi, - men ja, det er rigtig træls.. Min kommer nogen gange ind i stuen og trækker bagdelen hen af gulvet hvis noget sidder fast. Der ser lidt sjovt ud, men det er det bestemt ikke, hveken for ham eller jeg, eftersom vi har gulvtæppe..

• #5   4. dec 2011 min havde lidt tynd i starten men gav ham zoolac og det er nu mere fast.. det sad også i pelsen.. men har ik gjort det siden han fik zoolack... smiley

• #6   5. dec 2011 Min gjorde det osse som killing - superulækkert hos en ellers superlækker lille killing....
    Puuuh ...hvor det stank, hvis jeg ikke nåede at opdage det.. smiley Han ku slæbe det med rundt og tabe det på gulvet.. Aaad...

Jeg tror nu, han havde dårlig mave. Jeg prøvede først med kattemalt, men det gad han ikke længe. Da jeg gik over til "Hairball controll", hjalp det og der har ikke været noget siden..

Kommentér på:
Bummelum i pelsen

Annonce