847 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gammel fornærmet over ny killing :/ Gammel fornærmet over ny killing :/

Hej..
Jeg har idag fået en ny lille hunkilling - Cleo.
I forvejen har jeg Hugo på ca 9 mdr.
Han gør hende som sådan ikke noget, andet end han hvæser af hende. Han er nysgerrig nok, men stirrer konstant på hende..
Dette er også heeeeelt ok, MEN han hvæser også af mig nu.. Jeg må knap rører ham.. smiley han har aldrig været sådan før.. Han har altid været enormt kælen og meget tillidsfuld men det skal jeg da lige love for, er vendt.....!!
Bliver han mon sig selv igen, eller? Skal jeg lade ham være indtil han viser interesse? smiley

Skal jeg lade dem gå sammen i nat eller sætte dem hver for sig? Skal på arbejde mandag, men skal jeg igen lade dem være sammen eller hver for sig?

Please hjælp mig.. Savner allerede min gode gamle Hugo.!! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammel fornærmet over ny killing :/
  • #1   7. jan 2012 du skal ihvertfald sørge for at give ham endnu mere opmærksomhed end normalt... Så han føler at han ikke er blevet erstattet smiley

• #2   7. jan 2012 Jeg ville ikke turde lade dem være alene mens ingen var hjemme og se til dem.
    Jeg ville godt lade dem kunne gå sammen om natten.

• #5   7. jan 2012 Tusind tak for svar.. Han bed mig faktisk lige i den finger som jeg lige havde rørt killingen med.. Han er SÅ fornærmet.. smiley han ligger på spisebordet så han jan se killingen som er i sofaen.. Han vil absolut ikke være i sofaen selvom den lille ikke er her.. Håber de snart finder ud af det... Han plejer at sove i sengen med mig om natten men det tør jeg simpelthen ikke når han opfører sig sådan overfor mig men er det forkert?? smiley

• #6   7. jan 2012 Lotte - Jeg er også bare en hønemor smiley Vi får vores en tidlig søndag og skal afsted mandag næste dag. Hector har aldrig vist aggression over for andre katte, men vil du os mene at jeg kan turde gå fra dem den dag? (hhv. 1 år og 16 uger)

• #8   8. jan 2012 Lotte - mange tak for svaret..
    Jeg lod døren stå på klem til Mit soveværelse så han kunne komme hvis han havde lyst, og det fik han!!! smiley jeg har ikke hørt dem i nat, og her til morgen er han cirka en meter fra hende hele tiden.. - det er jo faktisk lidt spændende når hun leger smiley hihi..

Idag er jeg mere rolig, tror nærmest ikke der går længe før han stopper sit hvæseri.. smiley

Omvendt er hun noget mere nysgerrig idag, så jeg forventer han sætter hende lidt på plads hvis hun alligevel kommer for tæt på ham, eller hun laver nogen meget pludselige bevægelser - det kan han bestemt ikke lide...

Mange tak for svarene!!

Kommentér på:
Gammel fornærmet over ny killing :/

Annonce