322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Birma i snor. Birma i snor.

Hej til alle jer derude!(-:
Da jeg med stor sandsynlighed skal have en Hellig Birma og ikke har en katte gård og bor inde i byen, ville jeg bare lige vide om gåture i snor ville være en god løsning? Har aldrig haft en Birma før, så ved ikke om det er en race der let kan vende sig til at gå i snor/H-sele.
Hvis ja, hvor gammel skal den så være før man begynder på træningen?
Hvis i evt. har nogle gode råd, så kom endelig med dem!
På forhånd tak(-:

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Birma i snor.
  • #1   4. jun 2012 Vores Hellige Birma kommer ud på terressen i sele (altid i selvskab med os) for at nyde sol og så vi kan lufte ud i vores lejlighed. Det virker dog ikke som om hun har et umiddelbart behov for det og vil lige så gerne ligge i vinduet og nyde solen. Gå tur med hende kunne jeg ikke finde på, da jeg har læst nogle historier her inde om at de nemt kan komme ud af selen hvis de bliver bange og at du kan gøre dem afhængig af at komme ud.

Vores Birma lært hurtigt at bruge sele. Vi begynde at træne med at have selen på uden snor, mens vi legede med hende. Efter et par ugers træning begynde vi at have snor på og så fik hun lov til at komme på terressen. Men det er jo ikke ligesom at have en hund i sele og du får altså ikke lov til at bestemme over katten alligevel smiley

Kommentér på:
Birma i snor.

Annonce