1.592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

dominere eller leg eller parring ????? dominere eller leg eller parring ?????

vi har fået en killing på 13 uger, som er en hun
og vores knap 5-6 årige hankat er meget glad for hende og de leger fint sammen
men nogen så giver vores han kat sådan nogen kvæk fra sig de lyder lidt ala MAAA og så fare den hen til killingen
og når de slås så har han tit fat i dens nakke skind og han miauer kort men højt inden han bider hende (ikke hårdt)
men det forekommer tit i nakkeskindet og nogen gange maven

og så besørger han nogen gange i hendes kattebakke, jeg ved ikke om det er fordi der ikke er hus over den eller om det er for at dominere

men håber i kan hjælpe og må da lige skrive hvis jeg skal uddybe noget

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dominere eller leg eller parring ?????
  • #1   7. jul 2012 Få hankatten kastreret med det vuns - Inden han begynder at voldtage den lille pige. Eller superviser dem når i kan og resten af tiden må i holde dem fra hinanden (1. mulighed er altid den bedste)

• #3   7. jul 2012 den killing der er 10 uger, er ikke min/vores, det eren kammerat som har fået en kuld.

men det er ikke hele tiden han gør det ved killingen det er måske hver anden til tredje dag

• #4   7. jul 2012 Lige meget hvor lidt/ofte han gør det så vil det - Som Lotte sige - kun blive værre

Planlægger i killinger siden i ikke får jeres hankat kastreret?

• #5   7. jul 2012 og hvorfor er den anden killing taget fra moren før den er 12 uger? (Altså det skal ikke misforstås, i har sikkert en god grund, er bare nysgerrig smiley )

• #6   7. jul 2012 den anden killing er heller ikke taget fra moderen det er en af af mine kammerater der har fået kuld

for køber sku ik killinger under 12 uger, men nej vi planlægger ikke killinger, men vi havde vores hankat til læge sidste år og lægen sagde han var neutraliseret eller kastereret (den har sine boller endnu) men ved ik om der er sten i dem

• #7   7. jul 2012 hmm det lyder mærkeligt. Ved en kastration fjerner dyrlægen jo hankattens testikler.....

• #8   7. jul 2012 men hvad nu hvis hans sten i hans testikler ikke er der, så er han jo kastereret ???

• #10   7. jul 2012 Altså det Lotte siger lyder meget fornuftigt. Og jeg vil lige tilføje at jeg har endnu ikke set en kastreret hankat med "boller"

• #11   7. jul 2012 og hvis han stadig har det så forstår jeg ikke hvordan dyrlægen kan vurdere ham til kastreret.

• #13   7. jul 2012 jamen det er noget der sker sjældent,
    men hans urin lugter ikke overhovedet
    og når han ryster med halen for at markere kommer der ikke noget ud og det har der aldrig gjort

menellers skal begge vel katereres og stereliseres

• #15   9. jul 2012 Jamen der har ikke været noget siden jeg startet emnet men ja det er Albert i profilen(skal have skiftet billederne ud) men han har sine boller men ved ikke om der er noget inde i dem, dyrlægen sagde at der ik var, for ham vi fik den af havde ik sundheds bog da den stod til at sku aflives
    Men hun skal os afsted så snart pengene kommer hertil den første

• Jette R
    Jette R Tilmeldt:
    jul 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #16   2. jul 2021 Vores hankat spieey dominerende på mig bær gange

Kommentér på:
dominere eller leg eller parring ?????

Annonce