833 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Logrer? Logrer?

Hej alle. Jeg har en skøn lille hun kat. og jeg undrer mig over hvorfor hun logrer med halen? det gør hun en del. Nogle gange bare sådan lidt hvippen frem og tilbage andre gange lidt mere og nogle gange meget. Ofte spinder hun samtidig?...
For jeg troede jo at når katte logrede var de sure, men hvorfor spinder hun så samtidig?

Tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Logrer?
  • #3   10. aug 2012 Her i huset ter kattene sig som hunde

• FrøkenMis
    FrøkenMis Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
    #5   11. aug 2012 Hunde er ikke altid lige kloge smiley smiley

• #6   11. aug 2012 Har en hankat som stort set ikke bevæger halen, hvor imod hunkatten logrer næsten med den konstant. Der er dig forskel på hvordan hun bevæger den alt efter humør, så her i huset kan vi se på hende om hun bare er glad, irriteret eller i "bølle humør" smiley tror det er meget forskelligt fra kat til kat om de "logrer" med halen og hvilken betydning det har

• #7   11. aug 2012 min Sylvester logrer med halen når han er ubeslutsom... ses mest i diverse døråbninger når døren skal lukkes! skal jeg ind af døren... skal jeg ud af døren... skal jeg bare ligge midt i døren... Kan nærmest se på ham at han tænker meget over det.. hvorpå resultatet altid er det samme... jeg ligger mig midt i døren, så er der nok en anden der tager beslutningen for mig... smiley

Kommentér på:
Logrer?

Annonce