769 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Mærkeligt med jehovas vidner... Mærkeligt med jehovas vidner...

Hej idag fik vi så besøg af ihovesvinde (staves) og de bliver ved med at komme har self ik noget i mod dem.. men prøv høre vi hade nu besøg af en kvinde hun kommer 1000 gange om ugen..

men i dag sagde hun alle har evig liv .. og så kommer der en kat der flår hovdet af en mus og så kommer jeg og siger ... Det må da gøre ondt på den mus/rotte vis den ik kan dø...

DET ER DA SYND FOR DE DYR OG FOLK DER IKKE KAN DØ..

MEN SYNTES DET ER GODT GÅDE AF DE FOLK AT DE PRØVER.. smiley TROR i på evig liv smiley for det gøre jeg dsv ikke smiley når jeg så på den mus... smiley

P.S DET ER IKKE FOR AT GØRE GRIN OG RESBEKTER DER,S TRO smiley

p.s katten er nanna

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkeligt med jehovas vidner...
  • #1   19. dec 2013 Dyyyyyygtig Nana!
    Flot eksemplar hun har fanget der smiley
    De er holdt op med at komme her, efter vi fik hund, hi hi

• #2   19. dec 2013 Ha ha .. de kan vist ikke lide hunde.. men siger os.. vis i komer igen skal det være for en kat.. eller.s skal de ik smiley

• #3   19. dec 2013 Da jeg var yngre dukkede denne her dame op hjemmes hos mig og min mor, fra Jehovas. Jeg åbner døren og der står så denne her dame med en hadicappet dreng i kørestol, ifølge hende vil Gud åbenbart rede drengen gennem hans tro... Min mor beder så pænt damen om at gå. Jeg bryder mig ikke om sådanne mennesker.

• #4   19. dec 2013 Altså for min skyld må de tro på, hvad de vil. Men det med de vil pådutte os andre deres tro, og kommer og "forstyrrer" os i vores hjem, det synes jeg er over grænsen.

Hvis de bare stod nede på hjørnet og delte foldere ud og fortalte om dit og dat, så ville jeg bedre kunne acceptere det.

Min mormor inviterede dem altid ind, og så tog hun ellers diskutionen med dem. Hun havde nemlig også læst Biblen (mere end en gang vist), så hun vidste lige, hvor hun skulle slå ned, når de hævdede noget:) De holdt hurtigt op med at komme smiley

• #5   19. dec 2013 De skal overhovedet ikke bryde sig om at banke på min dør!
    Jeg har været udsat for det en 4-5 gange vil jeg tro - og hver gang, spørger jeg om de tror jeg er så forfærdelig mor, at jeg ikke vil lade min søn få blod hvis det skulle komme dertil! Så lister de ligeså stille af igen...

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad de tror eller ikke tror på, det rager mig en fis og derfor skal de heller ikke komme og trænge sig på og belære mig.
    Tror godt folk selv vil kunne opsøge dem, hvis det skulle være noget man fandt interessant!

• Laura Pode
    Laura Pode Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 4
    #6   19. dec 2013 Næste gang de banker på din dør, skal du bare sige du er numismatiker. Så render de igen, for de ved ikke, hvad det betyder. smiley smiley smiley

• #7   19. dec 2013 Man skal bare have et klistermærke på sin hoveddør hvor der står "Bloddonor", så holder de sig væk smiley

• #8   19. dec 2013 Ha Lotte, det fik mig til at tænke på, at sidst de var hjemme ved min mor, printede min kæreste sådan et "Giv Blod" logo ud og gik over og satte på deres bil, mens de var væk smiley

• #10   19. dec 2013 Jeg ved ikke om de prøver at frelse hele verden imod julens komme, for her er de også hele tiden. Hvis de ikke ringer på, så smider de invitationer i postkassen.

Evigt liv: Ja, det har jeg skam diskuteret med én og jeg sagde til ham at han da vel ikke i fuldt alvor mente at han var udødelig??
    Næææhh nej!
    Men de venter spændt på den dag Jesus træder ned på jorden og de 140.000 udvalgte medlemmer sammen med ham skal regere hele Verden.
    Deres bibel bliver trykt i USA og er ikke helt den samme bibel som står i mange danske hjem. På deres landskontor i Holbæk, oversætter man så bibelske tekster til dansk.
    Jeg kender et Jehovas Vidne der engang fortalte om et stævne hun havde været til. Som hun sagde: "Det lød lidt sjovt, for hver gang det blev tolket til et nyt sprog var der nogle andre der grinede". Ja, jeg ryster så bare på hovedet.

Men evigt liv i fuldt alvor?
    Min bedstefar sagde engang til min mor:
    Når jeg dør, så vil jeg være kat hos dig.
    Ca. 3 måneder efter hans død kommer en udsultet og syg hankat til min mors dør og den bliver reddet på kanten fra en grim lungebetændelse og flyttede ind.
    Lidt pudsigt, men sommetider kaldte vi Mitti for "Bedstefar".

Og gudskelov har vi religionsfrihed, så folk må tro på hvad de vil, men de skal ikke prøve på at "trække andre med ind" i deres tro.
    Uanset trosretning!

• #11   20. dec 2013 Min farmor havde en aftale med dem der kom hos hende: de fik kaffe og sludder hvis de ikke nævnte religion. Det hyggede de sig allesammen med. De kom tit da jeg boede hjemme, indtil jeg en dag fyrede højt op for anlægget med noget dødsmetal, så kom de ikke mere smiley
    Har aldrig haft besøg efter jeg flyttede hjemmefra...

• #12   20. dec 2013 http://www.emp-shop.dk/welcome-to-hell--dormatte/art_807489/

Køb denne dørmåtte, så holder de sig med garanti væk smiley :D smiley

profilbillede
  • #15   20. dec 2013 Det første lange stykke tid, min kæreste og jeg boede i vores hus, kom der ALDRIG Jehovas Vidner. Jeg tror, det var, fordi de fleste af vores naboer er Jehovas Vidner, men det er blot et gæt. For indenfor de sidste 2 år har de været forbi flere gange, selv om de bliver høfligt, men bestemt afvist hver gang.

Jeg har det helt fint med, at folk har en tro og respekterer dette fuldt ud. Tro/religion er efter min mening spændende og fascinerende, og jeg er ikke bleg for at stille spørgsmål til kristne, muslimer, jehovas osv. for at lære mere om, hvad de tror på. Men jeg bliver irriteret, når folk bare tropper op på mit dørtrin og forsøger at pådutte mig deres tro/religion... eller de på anden vis forsøger at trække noget ned over hovedet på mig. Så hjemme hos mig er Jehovas Vidner ikke velkomne (medmindre det er naboerne, selvfølgelig - de prædiker heller ikke religion).

• #16   20. dec 2013 jeg har en kat ved navn lucifer det gør osse underværker smiley har intet imod dem min egen storebror var medlem i kort periode på 1 års tid men gider ikke de kommer og banker på min dør og ælver om diverse siger pænt nej tak det er ikke for mig

billedet er af dem berygtede lucifer smiley

profilbillede
  • #17   20. dec 2013 Jeg fatter dem ikke. self har de lov til der's tro .. Men en rotte er et bevis på at evig liv ..
    De så os mærkelig på os da musen fik hævet hovdet af.. Hvorfor så de dov sådan på os ;)..

Der kom os en idag .. Hun hade sin bog med og self er der gul fave på alt der inde.. ;)..

De for mig aldrig til at miste min tro smiley .. og det er Da mærkeligt at de bliver ved kan de ikke bare smutte.. Bør hænge et skilt op hvor der står .. JEHOVAS ER VEKOMMEN BARE IKKE MED ALT DER..S SLUDDER SOM DE VIL PROPPE I FJÆSET PÅ MIG....HA EN GOD - DAG..

smiley :) smiley Ved ikke hvorfor de skal komme ned til mig.. men godt at høre at de holder fast.. og hende der kom er bange for katte og kanin smiley jeg tog min kanin ud og hun sagde få det best væk fra mig :-O.. Hun er ikke sød ;).. Men sjov at gøre grin af ;).. for vis jeg var ond kunne jeg lægge et billede ud hvor der står hjælp mig uhyggert=Kanin-kat .. angriber mig smiley :D ..

SOm mange siger.. jeg har ikke noget i mod dem.. Jov jeg har så de er så irrterne og gider ikke smutte smiley

Jehvoas går mig på naverne når de helle siden kommer.. smiley
    smiley Næste gang de kommer er det for at få en kat eller snakke om noget andet .. eller's skal de bare smutte fra gravse gård .. smiley

profilbillede
  • #18   20. dec 2013 TS, ifølge din profil er du 12 år gammel - så er det heller ikke din opgave at få Jehovas Vidner til at forsvinde igen og holde op med at opsøge jer. Det er dine forældres. smiley

• #20   21. dec 2013 Nu vil jeg ikke mene at en død rotte beviser noget som helst om evigt liv.
    Vi dør jo? Det er vel vores sjæl der må menes at leve videre (ligegyldigt hvilken tro)?

Når det så er sagt fatter jeg heller ikke Jehovas Vidner. Det er absolut ikke mig.
    Men jeg er kristen, tror på gud og på at man ikke bare er væk når man dør.
    Jeg synes det er frygteligt kynisk og trist når folk bare mener at døden er enden på det hele, men det må folk da selvom, det er da ikke noget jeg vil gå og belære dem om. Folk har forskellig tro, og at rende rundt som Jehovas Vidner og ringe på folks døre.. Ej come on smiley Folk skal da nok selv komme til dem hvis de er interesserede smiley

• #21   21. dec 2013 Ja .. jeg tror man bliver et ny person smiley

• #22   21. dec 2013 Jeg har for resten fået at vide, at man kan bede dem op at blive skrevet op til aldrig mere at modtage besøg - jeg kalder det "Den Sorte Bog" smiley

• #23   22. dec 2013 He he Ja Marianne...Jeg tror bare jeg lader som om de ikke er der næste gang

• #24   25. dec 2013 Vi var syge i hele huset 6 mennesker en dag de kom og ringede på min mor var igang med at tørre opkast op efter min mindste søster (dengang 2år) og ja da vi alle var syge havde hun kun en meget forvasket t-shirt på ja næsten gennemsigtig og så et par trusser og den mondering åbnede hun døren i hihi og der stof 2 ældre herre i nydligt tøj. De forsvandt hurtigt og siden har de ikke haft besøg fra Jehovas. Så det var måske en ide til jer der gerne vil slippe af med dem. Jeg har også selv døjet med dem men fik i en samtale med en gammel dame fortalt at ja jeg er organdonor, og jeg er medlem af folkekirken men jeg tror ikke kun på hud men også Thor og Odin og alle de andre tilsammen, der må være noget mellem himmel og jord men om det lige er gud det ved jeg ikke. Og nu har jeg ikke set dem i 1 års tid smiley

• #25   25. dec 2013 Bare vent Winnie, de skal komme hvert andet år! smiley

• #26   26. dec 2013 Det er 3 år siden jeg sidst har set den og 9 for mine forælder så tror ikke de dukker op igen med mindre nogle nye for ruten vi bor på smiley

• #27   26. dec 2013 Kan ikke forstå hvorfor må de ikke holde jul/ og hvorfor må de ikke gifte sig..?

• #28   26. dec 2013 De må gerne gifte sig - men de må ikke have sex før ægteskab!
    Ikke engang et uskyldigt kys!
    Når de så holder bryllup, så er det nærmest megafester, for deres netværk er megastort!

De fejrer ikke Jesu Fødsel - men jeg mener at Kristi Himmelfartsdag er en festdag smiley
    Altså ikke fest som vi opfatter det, men en længere prædiken i Rigssalen og nogle steder er der så vin og ost bagefter.
    De må i øvrigt gerne drikke, men de må ikke blive fulde.....

• #29   26. dec 2013 Ej hvor er det mærkelig.. smiley Men der,s tro og heldigvis ikke min smiley For jeg kan ikke leve uden juleaften..

• #30   26. dec 2013 Jeg vil hverken undvære jul eller fødselsdag - for det fejrer de heller ikke smiley
    Kedelige mennesker smiley

• #31   26. dec 2013 Ej for den da.. så ville jeg heler dø* Uden jul eller fødselsdag .. De er mega mærkelige smiley Ja de er så kedelige

• #32   26. dec 2013 De viste en udsendelse på DR for længe siden og der var de ovre at besøge deres hovedsæde. Manden der viste dem rundt vidste ikke hvor gammel han var - han måtte lige ind at tjekke smiley

Men.... nogle holder "Gavedage" men det kommer vist an på hvor ekstrem man er smiley

• #33   26. dec 2013 Juleaften eller gavedage så juleaften smiley De er ikke helt normale smiley i mit hovde

• #34   26. dec 2013 Det er deres valg.
    Mange af dem er jo født ind i troen og enhver forælder gør jo det de tror der er bedst for deres børn.
    De må for resten heller ikke have en profil på et datingsite.....

Så vælger de om de vil være hjælpepioneer og skal bruge 50 timer /md. eller også kan man blive pioneer og bruge 70 timer på at stemme dørklokker i måneden!
    Vagttårnet eller Vågn Op skal de også selv betale.

• #35   26. dec 2013 Prøv at se dette link :

http://www.religion.dk/artikel/284515:Undervisning--Ti-vigtigste-ting-om-Jehovas-Vidner

• #36   26. dec 2013 Det evige liv har jo intet at gøre med at man ikke dør smiley

Men at man enten bliver rekarnieret, eller at man lever videre i hjertet på ens venner og familie smiley

Min kærestes underbo er Jehovas, og hun er nu en helt normal dansker.. Man lægger ikke mærke til hun ikke fejre jul og fødselsdag..

• #37   26. dec 2013 Nej, hende jeg kender er også meget sød og har en dejlig stor familie smiley
    Vi har også lige fået et Jehovas Vidne mere i kvarteret, meget kan man sige om dem, men de er flinke og imødekommende smiley

Men troen?
    Nej tak!

• #38   26. dec 2013 Jep de er nok rigtig søde men ja troen nej tak.

Kommentér på:
Mærkeligt med jehovas vidner...

Annonce