3.724 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar

11. okt 2006 Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
God Søndag til alle.. God Søndag til alle..
Håber I alle har haft en god weekend og håber ikke den er gået alt for stærkt, som denne søde lille misser.
3 synes godt om
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Ja jeg nyder min sidste feriedag, syntes dog dagen er gået stærkt indtil nu, jeg fik i går taget julepynt ned og skal nu i dag have sat det på plads i kælderen og så skal jeg have fundet de vanlige nips og ting frem som har måttet lade pladsen for julepynt
Kattene sover og nyder freden, jeg har en mistanke om at de glæder sig til vi starter arbejde igen så de kan få huset for sig selv uden at vi går og larmer og maden igen bliver serveret på faste tidspunkter og ikke op ad formiddagen
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
Jeg tror også dine dejlige katte venter med længsel på at nyde freden haha
Lidt nyt har jeg da..
Jeg har jo aldrig haft brug for et bil og den er jo også dyr at have, hvis man ikke bruger den så ofte... Så opdagede jeg her for en måneds tid siden en skøn dyt, som lige vil passe til mig og mine behov. Jeg skal hverken have nummerplader på og man behøves ikke kørekort til den og kan sætte den hvor jeg vil.
Så nu her for nogle dage siden er jeg blevet medlem på en hjemmeside, hvor der er andre der elsker disse dytter, som jeg kalder dem og er blevet inviteret til et træf i maj, hvor alle kommer med deres dyt. Ja jeg er blevet tilbudt så meget hjælp af mange, så det er helt dejligt.:-)
Jeg har tænk på at købe den i hvid, for jeg vil designe den lidt til en rigtig tøse "Bil" og tror den skal hedde " Det hvide Lyn" haha eller "Guldklumpen" Men skal lige have lavet min havelåge lidt bredere, så den kan stå i haven, inden jeg køber den..
Den kører på benzin og kan kører helt op til 35 Km pr.liter benzin, så det er jo billigt.
Billedet af "Det hvide Lyn" Piaggio Ape 50 Van
nov 2014
Følger: 5 Følgere: 11 Katte: 1 Svar: 34
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det er det ikke, ved det godt men nogle af mine bekendte har en og det samme har deres 2 børn (voksne børn)
Den er super fin men pas på desværre er de yndet offer for at blive stjålet både fordi de er populære og fordi de er ret dyre i forhold til en knallert.
Ja det kunne jeg tænke mig til at den er et yndet offer for at blive stjålet
Det er rart hvis man skal købe nogle lidt tungere ting man ikke sådan kan slæbe selv, at der er så meget plads bag i.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 2 Emner: 118 Svar: 7.765
Tiden går alt for hurtigt. Den ældste af drengene skal tilbage på efterskolen efter aftensmaden, og så står den på hverdag igen.
Heldigvis skal vi på udstilling næste weekend, så den kommer nok også til at gå hurtigt, men det bliver også mægtig hyggeligt.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 2 Emner: 118 Svar: 7.765
Men vi er også mest med for at hygge os og komme lidt ud blandt kattetosser.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.015
har lige holdt 14 dages "ferie",så skal man bare igang igen
søndagen blev brugt på indkøb og så skulle lige ordes boks hos hypperne
julepynten blev taget ned 1 januar - her rydder vi hele huset. hestene får juletræet. og så skal der ellers ud og købes nye blomster - ikke røde,tak
sådan en lille fin dyt kører der faktisk flere af her nede på langeland. her er det et helt normalt syn at der kommer sådan en kørende.
God Søndag til alle..