Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God Søndag til alle..
  • #1   4. jan 2015 Tak og god søndag til dig Janne.

Ja jeg nyder min sidste feriedag, syntes dog dagen er gået stærkt indtil nu, jeg fik i går taget julepynt ned og skal nu i dag have sat det på plads i kælderen og så skal jeg have fundet de vanlige nips og ting frem som har måttet lade pladsen for julepynt smiley :)

Kattene sover og nyder freden, jeg har en mistanke om at de glæder sig til vi starter arbejde igen så de kan få huset for sig selv uden at vi går og larmer og maden igen bliver serveret på faste tidspunkter og ikke op ad formiddagen smiley :D smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #2   4. jan 2015 Heidi, ja der er lidt oprydning efter alle jule dagene og nytårs dag. smiley :)

Jeg tror også dine dejlige katte venter med længsel på at nyde freden haha smiley smiley

Lidt nyt har jeg da.. smiley
    Jeg har jo aldrig haft brug for et bil og den er jo også dyr at have, hvis man ikke bruger den så ofte... Så opdagede jeg her for en måneds tid siden en skøn dyt, som lige vil passe til mig og mine behov. Jeg skal hverken have nummerplader på og man behøves ikke kørekort til den og kan sætte den hvor jeg vil. smiley

Så nu her for nogle dage siden er jeg blevet medlem på en hjemmeside, hvor der er andre der elsker disse dytter, som jeg kalder dem og er blevet inviteret til et træf i maj, hvor alle kommer med deres dyt. Ja jeg er blevet tilbudt så meget hjælp af mange, så det er helt dejligt.:-)

Jeg har tænk på at købe den i hvid, for jeg vil designe den lidt til en rigtig tøse "Bil" og tror den skal hedde " Det hvide Lyn" haha eller "Guldklumpen" Men skal lige have lavet min havelåge lidt bredere, så den kan stå i haven, inden jeg køber den.. smiley

Den kører på benzin og kan kører helt op til 35 Km pr.liter benzin, så det er jo billigt.

Billedet af "Det hvide Lyn" Piaggio Ape 50 Van

profilbillede
  • #3   4. jan 2015 Også god søndag herfra smiley

profilbillede
  • #4   4. jan 2015 Nårhh ja her i området kalder vi den for en tuk-tuk smiley :) smiley
    Det er det ikke, ved det godt men nogle af mine bekendte har en og det samme har deres 2 børn (voksne børn)

Den er super fin men pas på desværre er de yndet offer for at blive stjålet både fordi de er populære og fordi de er ret dyre i forhold til en knallert.

• Janne.*

#5   4. jan 2015 Haha ja kært "Dyt- dyt" "tuk-tuk" har mange navne. smiley smiley

Ja det kunne jeg tænke mig til at den er et yndet offer for at blive stjålet smiley Derfor jeg lige skal have min havelåge lidt bredere. Min kammerats kollega har også en og han har fået lavet det sådan at alle hjulene kan låses.. smiley

Det er rart hvis man skal købe nogle lidt tungere ting man ikke sådan kan slæbe selv, at der er så meget plads bag i. smiley

• Janne.*

#6   4. jan 2015 Tak Camilla. Sikke da en smuksak smiley

• #7   4. jan 2015 I må også have en dejlig søndag.

Tiden går alt for hurtigt. Den ældste af drengene skal tilbage på efterskolen efter aftensmaden, og så står den på hverdag igen. smiley

Heldigvis skal vi på udstilling næste weekend, så den kommer nok også til at gå hurtigt, men det bliver også mægtig hyggeligt. smiley

• Janne.*

#9   4. jan 2015 Tak Susanne. smiley Ja hverdagen kommer snigende og jeg tror at vores katte nyder den gode rytme igen smiley . Så vil jeg ønske dig pøj pøj på katte udstillingen i weekenden og håber du vil få en præmie med hjem af de store. smiley

• #10   4. jan 2015 Ha ha ha Janne, jeg regner med intet, så bliver jeg ikke skuffet. Vi har endnu ikke vundet noget, så det gør vi nok heller ikke på lørdag.

Men vi er også mest med for at hygge os og komme lidt ud blandt kattetosser. smiley

• #11   5. jan 2015 tiden går for hurtigt
    har lige holdt 14 dages "ferie",så skal man bare igang igen
    søndagen blev brugt på indkøb og så skulle lige ordes boks hos hypperne
    julepynten blev taget ned 1 januar - her rydder vi hele huset. hestene får juletræet. og så skal der ellers ud og købes nye blomster - ikke røde,tak

sådan en lille fin dyt kører der faktisk flere af her nede på langeland. her er det et helt normalt syn at der kommer sådan en kørende.

Kommentér på:
God Søndag til alle..

Annonce