354 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Frikadellens flugt..... Frikadellens flugt.....

Ej altså. Jeg har sådan "pralet" med, at vores katte var så opdragne - og kun spiser tørkost og lidt vådfoder engang imellem. Jeg er altså nødt til, at trække disse ord i mig igen. For nu har vi da godtnok fået en lille skovtrolde frækkert i huset.

Suk - havde lagt et par frikadeller på bordet, som jeg ville bruge til min madpakke. Hmmmm hvad ser jeg så lige. En lille trold, der står og smasker velfornøjet i en frikadelle på køkkengulvet. Hvordan pokker er den frikadelle dog kommet ned på gulvet. For vores katte går jo ikke på bordene...

Ikke rart at skulle æde sine egne ord, men jeg er nødt til at krybe til korset. Vi har fået en "normal" kat i huset.

Kendet I det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frikadellens flugt.....
  • #1   6. jan 2008 *LOOOOOOOOOOOOOOOOL* Jeg HAVDE sagt han vader rundt på bordene som det passede ham...

Jeg håber da du fik en god madpakke alligevel :o)

• #2   6. jan 2008 Ja det kender jeg godt smiley

• #3   6. jan 2008 Må sige at vi da godtnok lige skal vænne os til den slags bavian-streger. Den lille gut har i hvertfald sat liv i huset og i de andre 3.

Han er bare SÅ skøn og vi ÆLSKER ham. Han er sådan en type, som jeg tror, vi bare kunne tage med i bilen og tage med på besøg, hvor vi nu skal. Og så vil han synes, at det er åhhh så spændende. Skøn personlighed.

Hvordan kan I dog undvære ham Anne?

• #4   6. jan 2008 Det kan vi heller ikke :o( Savner ham forfærdelig meget, men jeg ved jeg kan komme og besøge ham. Vil dog vente lidt - til det værste savn er ovre.
    MEN til mit forsvar så vidste i, han var opdraget af siam/orientalere, og jeg sagde også han opførte sig mere orientalsk end skov'sk *G*

Det bedste er så, at Ricki er begyndt at overtage hans plads i armhulen. Hun er blevet MEGET mere armhulekat, end hun var tidligere

• #5   6. jan 2008 Jerry er altid positiv og har masser af gåpåmod. Og han ligger på maven af os - på ryggen af os - og på siden af os. Alt efter hvordan vi placerer os i sofaen. Og så spinder han VILDT højt. Lige nu ligger og og nyder det i fulde drag over den varme radiator.

Folkens - Ricky Lake er til salg. Og er hun lige så dejlig som Jerry, så betænk jer ikke....

• #7   6. jan 2008 LOL endelig en normal kat gggggg
    godt du altid laver flere frikadeller af gangen hmmm ellers er en æggemad en god ting
    gnæk

• #8   6. jan 2008 Ja, eller nogle boller ik Ditte :-))

• #9   6. jan 2008 LOL jo det kan vi o ikke ha på bordet ggg men bare vent det kan du heller ikke når i får en rød tilføjelse ggggg

• #10   6. jan 2008 Jeps, kun alt for godt. Og så har hunde og katte lavet en aftale, Kattene tager kødet ned af bordet, og hundene spiser det.Looooo

• #11   6. jan 2008 Anne: Endelig en ordentlig NFO (griner).
    Vores NFOere gør også stort set, som det passer dem.

Miko derimod kommer, når vi kalder, går ikke på bordene og er i det hele taget meget velopdragen, men NFOerne...der skal man godt nok stå tidligt op, at jeg så har 4, ja, det gør det ikke nemmere, men en helt del sjovere, for hold op hvor er det også sjovt at følge deres narrestreger smiley

Beklager i øvrigt tabet af frikadellen... ;-)))))))

• #12   6. jan 2008 Ja, det første var til Abnne og resten til May-Britt...;-)

• #13   6. jan 2008 Abnne = Anne, mon det er ved at være sengetid?

• #14   6. jan 2008 Pernille.. Jamen jeg LAVER kun ordentlige skovsere (det ene kuld jeg har lavet *LOOOOOOOOOOL* )

...og ja. Jeg tror du er puttemoden :o)

• #15   6. jan 2008 Haha - ja, Mea har jo altid være en ekstrem velopdragen kat. Og May fik jeg da med tiden lært hvad man ikke måtte..
    Meeen nu har den lømmel til Diego fundet ud af at det er godt at være på køkkenbordet - så nu starter arbejdet igen :oO

• #16   7. jan 2008 ja, Annette - glorien er pakket væk sammen med julepynten. Så må vi se, om jeg får brug for den igen - nu ved jeg i hvertfald, hvor den er smiley

Mht., frikadellen, så var jeg så heldig, at ejeren af firmaet gav middag i dag - så pyt nu med den smiley

Kommentér på:
Frikadellens flugt.....

Annonce